Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Kötelező biztosítás telefonon történő megkötése

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

kotelezo_biztositas

Magyarországon lehetőség van a Kötelező biztosítás telefonon történő megkötésére is.



Kötelező biztosítás telefonon - Gyors és kényelmes megoldás

Magyarországon lehetőség van a kötelező biztosítás telefonon történő megkötésére is, ez egy gyors és kényelmes alternatíva a személyes ügyintézéshez vagy az online kötéshez. A telefonos kötés során a biztosító munkatársai segítséget nyújtanak a folyamatban, és válaszolnak minden felmerülő kérdésére.

Milyen adatokra lesz szükség a KGFB telefonos kötéséhez?

  • A gépjármű forgalmi engedélyének adatai (forgalmi rendszám, motorszám, alvázszám)
  • Személyes adatok (név, lakcím, születési idő, személyi igazolvány száma)
  • Bonus-malus fokozat
  • Számlaadatok a díjfizetéshez
Kötelező biztosítás telefonon történő megkötése

Mennyi időt vesz igénybe a telefonos kötés?

A telefonos kötés általában gyors és egyszerű folyamat, 10-15 perc alatt lezajlik. Bizonyos esetekben, ha hiányzó adatokat kell pótolni, vagy bonyolultabb a szerződés, a folyamat hosszabb ideig tarthat. Azonnali hatályú szerződéskötésre is van lehetőség, amennyiben a szükséges feltételek teljesülnek.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre a telefonon kötött biztosítás díjának megtérítéséhez?

A díjfizetés módja biztosítónként eltérhet, de a leggyakoribb opciók a következők:

  • Bankkártyás fizetés
  • Átutalás
  • Csekkes fizetés

A pontos fizetési módokról a kiválasztott biztosítónál érdemes tájékozódni.

Van-e lehetőség módosítani a szerződést a telefonos kötés után?

Igen, a szerződés módosítására a telefonos kötés után is van lehetőség. A leggyakoribb módosítások a következők:

  • Casco kiegészítés
  • Cím változás
  • Tulajdonosváltás
  • Gépjármű adatainak módosítása

A szerződés módosításának díja biztosítónként eltérhet. A pontos feltételekről és díjakról a biztosítónál érdemes tájékozódni.

Hol kaphatok további információt a kötelező biztosítás telefonon történő megkötéséről?

  • A biztosítók weboldalain általában részletes tájékoztatást talál a telefonos kötés menetéről és feltételeiről.
  • A biztosítók ügyfélszolgálatán telefonon vagy e-mailben is felteheti kérdéseit a kötelező biztosítás telefonon történő megkötésével kapcsolatban.
  • A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) honlapján (https://mabisz.hu/elerhetosegek/) is talál hasznos információkat a kötelező biztosítással kapcsolatban.

Nézze meg kötelező biztosítása(KGFB) nem közeledik - e évfordulójához, mert a kötelező biztosítás kalkulátorunkkal maximális kedvezménnyel 1 perc alatt versenyeztetheti a biztosítókat, és számolhatja ki az ön számára legkedvezőbb lehetőséget.

Összefoglalva:

A kötelező biztosítás telefonon történő megkötése gyors, kényelmes és egyszerű megoldás azok számára, akik nem szeretnének személyesen elmenni a biztosító irodájába, vagy online intézni a dolgokat. A biztosítók munkatársai a telefonos kötés során segítséget nyújtanak a folyamatban, és válaszolnak minden felmerülő kérdésére.

Ne feledje:

  • A telefonon történő kötés során is fontos, hogy minden adatot pontosan adjon meg.
  • Mielőtt döntést hozna, érdemes több biztosítótól is ajánlatot kérni és összehasonlítani a kínált feltételeket és díjakat.
  • A szerződéskötés után kérjen visszaigazolást a biztosítótól a kötött szerződés részleteiről.

A Kötelező biztosítás telefonon történő megkötése esetén is fontos, hogy minden részletről tájékozódjon, és kérjen el minden fontos információt és dokumentációt, ami a biztosításhoz kapcsolódik.

Kérdések

Lana
Hogyan kérhetek visszaigazolást a telefonos szerződéskötés után?
2025-03-15 15:18

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-15 15:52
A telefonos biztosításkötés után fontos, hogy tájékoztatást kérj a biztosítótól a kötött szerződés részleteiről. Ezt általában az ügyintéző adja meg, de célszerű e-mailen is kérni egy írásos visszaigazolást az adatokkal és a feltételekkel.

Daniella
Mik a legfontosabb teendők a telefonos biztosítás megkötése előtt?
2025-03-06 10:58

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-06 11:09
Mielőtt telefonon megkötnéd a biztosítást, érdemes több biztosítótól ajánlatot kérni és összehasonlítani a kialkudott feltételeket és díjakat. Fontos, hogy minden adatot pontosan adj meg a telefonos ügyintézés során, hogy a szerződés ne késlekedjen.

Pálma
Kötelező biztosítást lehet azonnal megkötni telefonon?
2025-03-01 01:36

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-01 02:04
Igen, bizonyos esetekben lehetőség van azonnali hatályú szerződéskötésre, amennyiben a szükséges feltételek teljesülnek. Ha minden adat a helyén van és nincs bonyodalom, akkor gyorsan elkészülhet a szerződés.

Boglárka
Mit tegyek, ha hiányosak az adataim a telefonos biztosításkötéshez?
2025-02-25 06:45

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-25 07:40
Ha hiányoznak az adataid, először is érdemes leellenőrizni, hogy mit kellene megadni. A biztosító munkatársai telefonos segítséget nyújtanak, és ha szükséges, akkor támpontot adnak, hogy honnan tudod pótolni a hiányzó adatokat.

Bernadett
Mik a telefonos biztosításkötés legnagyobb előnyei?
2025-02-18 18:36

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-18 19:29
A telefonos biztosításkötés egyik fő előnye a gyorsaság és a kényelem. Nem kell sorban állnod vagy elutaznod a biztosítóhoz, mindent otthonról intézhetsz. Ráadásul a biztosító munkatársai azonnali segítséget nyújtanak, ha kérdéseid vagy bizonytalanságaid vannak.

Orsika
Hol találhatok további információt a telefonos kötelező biztosításról?
2025-02-06 08:14

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-06 08:24
A biztosítók weboldalain részletes tájékoztatást találsz a telefonos kötés menetéről és feltételeiről. Ezen kívül a biztosítók ügyfélszolgálatán telefonon vagy e-mailben is felteheted a kérdéseidet, sőt a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) honlapján is hasznos információkhoz juthatsz.

Felícia
Lehetőség van a biztosítási szerződés módosítására telefonos kötés után?
2025-02-02 14:23

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-02 14:59
Igen, a telefonos kötés után is lehet módosítani a szerződést. A leggyakoribb módosítások közé tartozik a Casco kiegészítés, címváltozás, vagy a gépjármű adatainak módosítása. Minden biztosítónál eltérhetnek a módosítás költségei, erről fontos tájékozódni.

Rebeka
Milyen fizetési lehetőségek vannak a telefonon kötött biztosítás díjának rendezésére?
2025-01-25 02:13

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-25 02:48
A telefonon kötött biztosítás díját többféleképpen is rendezheted. Leggyakoribb lehetőségek közé tartozik a bankkártyás fizetés, az átutalás, illetve a csekkes fizetés. Érdemes azonban a kiválasztott biztosítónál tájékozódni a pontos módozatokról.

Marinella
Mennyi idő alatt lehet telefonon megkötni a kötelező biztosítást?
2025-01-20 16:51

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-20 17:42
A telefonos biztosításkötés általában 10-15 perc alatt lezajlik, ami jóval gyorsabb lehet, mint a személyes ügyintézés. Ha azonban hiányzó adatokkal kell foglalkozni vagy bonyolultabb kérdések merülnek fel, a folyamat kicsit hosszabb időt vehet igénybe.

Móna
Milyen adatok szükségesek a telefonos biztosításkötéshez?
2025-01-10 21:00

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 21:18
A telefonos biztosításkötéshez szükséged lesz a gépjármű forgalmi engedélyének adataira, mint a forgalmi rendszám, motorszám és alvázszám. Emellett fontos, hogy megadd a személyes adataidat, mint a neved, lakcímed és születési időd, valamint a bonus-malus fokozatodat és a számlaadatokat a díjfizetéshez.

Flóra
Mi a telefonos kötelező biztosítás lényege?
2025-01-01 19:20

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-01 19:27
A telefonos kötelező biztosítás lehetőséget ad arra, hogy gyorsan és kényelmesen kössük meg a biztosítást anélkül, hogy személyesen kellene elmenni egy biztosító irodájába. A biztosító munkatársai telefonon segítenek végig a folyamaton, így válaszolnak a felmerülő kérdésekre is.

Angelika
Mit tegyek, ha hiányoznak az adatok a telefonos biztosításkötéshez?
2024-12-15 23:46

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-16 00:15
Ha telefonon szeretné megkötni a kötelező biztosítást, de hiányoznak bizonyos adatai, ne essen pánikba! A biztosító munkatársai a telefonbeszélgetés során tájékoztatni fognak arról, hogy milyen információkra van még szükség, és segítenek pótolni azokat. Kérjük, hogy próbáljon meg minél több adatot előkészíteni előre, például a gépjármű forgalmi engedélyének adatait, illetve a személyes adatait. Ha azonban bonyolultabb esetek adódnak, a folyamat természetesen egy kicsit tovább tarthat.

Fióna
Milyen előnyei vannak annak, ha telefonon kötöm meg a kötelező biztosítást?
2024-11-17 11:44

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-17 12:18
A kötelező biztosítás telefonon történő megkötése gyors és kényelmes alternatívát nyújt azok számára, akik nem szeretnének személyesen a biztosító irodájába menni. E folyamat során a biztosító munkatársai segítenek Önnek lépésről lépésre, így biztos lehet abban, hogy minden szükséges információt helyesen ad meg. Ráadásul a telefonos kötés általában csak 10-15 percet vesz igénybe. Ezen kívül azonnali hatályú szerződéskötésre is lehetőség van, ha a feltételek teljesülnek.

Dalma
Mennyi időt vesz igénybe a kötelező biztosítás telefonon történő megkötése?
2024-10-16 17:11

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-16 17:42
A kötelező biztosítás telefonon történő megkötése általában gyors folyamat, és nagyjából 10-15 perc alatt befejezhető. Persze, bizonyos esetekben, ha hiányzó adatokkal kell foglalkozni vagy a szerződés bonyolultabb, a folyamat tovább tarthat. Azonban azonnali hatályú szerződéskötés is lehetséges, amennyiben minden szükséges feltétel teljesül a szolgáltatás során.

Adél
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre a telefonon kötött biztosítás díjának kifizetésére?
2024-09-29 22:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-29 23:18
A telefonon megkötött kötelező biztosítás díjának kifizetésére többféle mód is rendelkezésre áll. A leggyakoribb lehetőségek közé tartozik a bankkártyás fizetés, az átutalás, valamint a csekkes fizetés. Mivel ezek az opciók biztosítónként eltérhetnek, mindig érdemes előre tájékozódni a kiválasztott biztosítónál a pontos feltételekről és a díjfizetési lehetőségekről.

Nikolett
Mit tegyek, ha kérdéseim vannak a telefonos biztosításkötésről?
2024-08-24 20:40

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-24 21:26
Ha kérdései vannak a kötelező biztosítás telefonon történő megkötésével kapcsolatban, akkor a biztosítók weboldalain részletes tájékoztatást találhat. Ezen kívül a biztosítók ügyfélszolgálatán telefonon vagy e-mailben is felteheti kérdéseit. Továbbá, a Magyar Biztosítók Szövetsége honlapján is hasznos információkat találhat az elérhetőségekről és az aktuális ajánlatokról.

Nikoletta
Lehet később módosítani a szerződést, ha telefonon kötöttem?
2024-07-07 01:49

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-07 02:02
Igen, ha telefonon köti meg a kötelező biztosítást, akkor a szerződés módosítására is van lehetősége később. Gyakran előforduló módosítások közé tartozik a Casco kiegészítés, cím változás, vagy a gépjármű adatainak módosítása. Azonban érdemes tudnia, hogy a módosítások díja biztosítónként eltérő lehet, ezért javaslom, hogy mindig tájékozódjon a pontos feltételekről a választott biztosítónál.

Lívia
Milyen adatokat kell megadnom, ha telefonon szeretném megkötni a biztosítást?
2024-06-01 23:09

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-01 23:10
A telefonos kötelező biztosítás megkötéséhez szükség lesz néhány alapvető adatra. Ihlettek a gépjármű forgalmi engedélyének adatai, mint a forgalmi rendszám, motorszám és alvázszám. Ezen kívül szükség van a személyes adatokra, például névre, lakcímre és születési időre. Ne feledje, hogy a bonus-malus fokozatát és a díjfizetéshez szükséges számlaadatokat is kérni fogják a biztosító munkatársai.

Nasztázia
Miért érdemes telefonon kötni a kötelező biztosítást?
2024-05-04 11:07

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-04 11:14
A kötelező biztosítás telefonon történő megkötése gyors és kényelmes megoldás, főleg azok számára, akik nem szeretnének személyesen ügyintézni. A telefonos ügyintézés során a biztosító munkatársai segítséget nyújtanak, és válaszolnak a felmerülő kérdésekre, így biztos lehet benne, hogy minden fontos információt megkap. Ráadásul az egész folyamat 10-15 perc alatt végezhető, ami sokkal időtakarékosabb, mint az online vagy személyes ügyintézés.

Margaréta
Mennyire gyors a kötelező biztosítás telefonon történő megkötése?
2024-04-28 01:51

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-28 02:46
A telefonon történő kötelező biztosítás megkötése általában egy nagyon gyors folyamat, ami körülbelül 10-15 percet vesz igénybe. Ez idő alatt a biztosító munkatársai segítenek Önnek a szükséges adatok megadásában és válaszolnak minden felmerülő kérdésére. Ha bonyolultabb a szerződés vagy hiányzó adatokat kell pótolni, a folyamat eltarthat egy kicsit tovább. Azonban azonnali hatályú szerződéskötésre is van lehetőség, feltéve, hogy minden szükséges információ rendelkezésre áll.

Dzsenifer
Milyen információkra van szükség, ha telefonon szeretném megkötni a kötelező biztosítást?
2024-03-15 05:09

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-15 05:37
A kötelező biztosítás telefonos megkötéséhez többféle információra lesz szüksége. Először is, szüksége lesz a gépjármű forgalmi engedélyének adataira, mint például a forgalmi rendszám, motorszám és alvázszám. Ezen kívül meg kell adnia saját személyes adatait, mint a neve, lakcíme, születési ideje és a személyi igazolványa száma. Ne feledje, hogy a bonus-malus fokozat és a díjfizetéshez szükséges számlaadatok is fontosak. A biztosító munkatársai segítenek Önnek az adatok pontos megadásában, hogy a folyamat gyorsan és zökkenőmentesen haladhasson.

Kinga
Miért jó választás a kötelező biztosítást telefonon megkötni?
2024-02-20 15:58

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-20 16:39
A kötelező biztosítás telefonon történő megkötése rendkívül gyors és kényelmes lehetőség azok számára, akik nem szeretnének személyesen elmenni a biztosító irodájába. A telefonos kötés során a biztosító munkatársai készséggel segítenek Önnek a folyamat során, és válaszolnak minden kérdésére. Általában 10-15 percen belül letudható a szerződéskötés, ami sokkal gyorsabb, mint az online vagy személyes ügyintézés. Ezen kívül, ha bármilyen hiányzó adat merülne fel, a biztosító munkatársai segítenek pótolni ezeket, így zökkenőmentesen folytathatja a folyamatot.

Beatrix
Hogyan tudom megkötni a kötelező biztosítást telefonon, és mennyi időt vesz ez igénybe?
2024-01-15 03:05

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-15 03:34
A kötelező biztosítást telefonon is megkötheti, ami egy gyors és kényelmes alternatíva a személyes ügyintézéshez. A telefonos kötési folyamat általában 10-15 percet vesz igénybe, de ha hiányoznak adatok, akkor egy kicsit tovább is tarthat. A biztosító munkatársai végigvezetnek a folyamaton, és válaszolnak minden kérdésére, így nem lesz egyedül a kötés során. Ha minden szükséges információ a rendelkezésére áll, azonnali hatályú szerződéskötésre is lehetőség van.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-17 10:51

Kötelező biztosítás rendszám nélkül
A Kötelező biztosítás rendszám nélküli megkötése általában speciális helyzetekben lehetséges, amikor a jármű még nem rendelkezik érvényes forgalmi engedéllyel és rendszámmal.

Tudásportál - 2024-08-17 14:32

Casco biztosítás külföldre
A casco biztosítás területi hatálya kiterjedhet Magyarországon kívüli területekre is, de ez a biztosító társaságtól és a szerződéstől függ. Gyakran a fedezet Európára vagy akár a világra is kiterjedhet, de a pontos feltételeket a casco biztosítás külföldre vonatkozó részeiről a szerződésben kell ellenőrizni.

Tudásportál - 2024-08-22 15:55

Kötelező biztosítás személyi sérülés esetén
Kötelező biztosítás személyi sérülés esetén csak a biztosított által okozott baleset esetén téríthet.