Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 3 személykedvelte

A kötelező biztosítás lekérdezés ügyfélkapu

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 3 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

kotelezo_biztositas

Magyarországon lehetőség van a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) lekérdezésére az Ügyfélkapu rendszeren keresztül, de kizárólag a biztosítónk ügyfélkapuja az, ahol ez megtehető és azt inkább ügyfélportálnak nevezik.



Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun: Minden, Amit Tudni Kell

Az Ügyfélkapu egy online szolgáltatás, amellyel a magyar állampolgárok és jogi személyek elektronikus úton intézhetik hivatalos ügyeiket. Sajnos Magyarországon a kötelező biztosítás lekérdezése nem lehetséges az Ügyfélkapun keresztül, de azért nézzük meg mi az amit ügyfélkapunak nevezhetünk.

Mi az az Ügyfélkapu?

Az Ügyfélkapu egy egységes kormányzati azonosítási és hitelesítési rendszer, amelynek segítségével a magyar állampolgárok és jogi személyek elektronikus úton intézhetik hivatalos ügyeiket az interneten. Az Ügyfélkapu használatához regisztrálni kell, és egy személyes azonosító jelet (PIN kódot vagy jelszót) kell megadni, mellyel szigorúan biztonságos módon lehet belépni oda.

Hogyan lehet lekérdezni a kötelező biztosítást az Ügyfélkapun?

  • Egyszerű a válasz, sajnos sehogy. Az ügyfélkapu nem szolgál a járműről ilyen adatokkal. A Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun keresztül nem megoldható, mindössze annyit közöl, hogy az adott járműnek van-e kötelező biztosítása..
  • A járművekről van egy ügyfélkapu menü, ami szolgáltat ugyan adatokat, de ennek nem része a KGFB.

Mire való a Jármű Szolgáltatási Platform?

A Jármű Szolgáltatási Platform (JSP) egy ingyenes online platform az ügyfélkapun belül, amelyen a gépjárművek adataihoz lehet hozzáférni. A JSP-n keresztül lekérdezheti a gépjármű forgalmi adatait, a műszaki vizsgák adatait, a forgalomba helyezését, és még fotókat is talál a műszaki vizsgákról. A JSP-n nem lehet lekérdezni a kötelező biztosítási szerződés részleteit.

Ha a JSP-n nem lehet lekérdezni a kötelező biztosítási szerződés részleteit, akkor az Ügyfélkapu a biztosító ügyfélportálja lehet?

Igen, az Ügyfélkapu lehet a biztosító ügyfélportálja is. Számos biztosító cég integrálta az Ügyfélkaput a saját ügyfélportáljába, így a biztosítók ügyfelei az Ügyfélkapun keresztül is bejelentkezhetnek a biztosító ügyfélportáljára. Az Ügyfélkapun keresztül a biztosítók ügyfelei lekérdezhetik a kötelező biztosítási szerződésüket, bejelenthetnek káreseményeket, fizethetnek díjakat, és módosíthatják a szerződésüket. Ezek alapján ez egy remek szolgáltatás, de az itt leírtak is jelzik, hogy sajnos a Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun keresztül nem megoldható.

Mik ezek az ügyfélportálok, és mire jók?

Az ügyfélportálok online felületek, amelyeket a biztosító cégek bocsátanak ügyfeleik rendelkezésére. Az ügyfélportálokon keresztül a biztosítók ügyfelei a következőket tehetik:

  • Lekérdezhetik a kötelező biztosítási szerződésüket
  • Bejelenthetnek káreseményeket
  • Fizethetnek díjakat
  • Módosíthatják a szerződésüket
  • Kapcsolatba léphetnek a biztosítóval

Az ügyfélportálok kényelmes és egyszerű módját nyújtják a biztosítók ügyfeleinek a biztosítási ügyeik intézéséhez.

Kik használhatják az ügyfélportálokat?

Az ügyfélportálokat a biztosító cégek ügyfelei használhatják. Az ügyfélportálok használatához regisztrálni kell a biztosító cég weboldalán.

Hogyan lehet használni az ügyfélportálokat?

Hogyan kérdezhető le a KGFB az Ügyfélportálon keresztül?

  1. Keressük meg a biztosítónk weboldalát: Első lépésként menjen fel a biztosítója weboldalára.
  2. Navigálás az oldalon: Keresse meg az ügyfélportálra történő belépés menüpontját, vagy a külön erre vonatkozó gombot és kattintson rá. (pl. Ügyfélportál bejelentkezés, Online ügyintézés stb.) 
  3. Bejelentkezés az Ügyportálra: Következő lépésként jelentkezzen be az Ügyfélportál rendszerébe. Ehhez szüksége lesz az ehhez kapcsolódó felhasználói nevére és jelszavára. Ha elsőre nem emlékszik, valószínűleg az e-mailjei között megtalálja. 
  4. Biztosítási adatok ellenőrzése: Ellenőrizze, hogy a megjelenített információk naprakészek és pontosak-e. Amennyiben eltérést tapasztal, érdemes kapcsolatba lépni közvetlenül a biztosító társasággal.

Előfordulhat, hogy nem emlékszünk, van-e érvényes kötelező biztosításunk, és ha van, melyik biztosítónál kötöttük. Ebben az esetben a legjobb, amit csak tehet:

  • Emlékezzen vissza: Próbáljon visszaemlékezni, hogy közvetlenül a biztosítónál, vagy alkuszcégen keresztül kötötte-e a szerződést. Ha sikerül felidézni a biztosító nevét, az ügyfélszolgálatukon kérhet információt.
  • Ellenőrizze a levelezését: Nézze át a korábbi postai leveleket és az e-mail fiókját, hátha rátalál egy biztosítótól érkezett értesítőre a KGFB-vel kapcsolatban.
  • MABISZ ügyfélszolgálat: Ha nem talál semmilyen információt, forduljon a MABISZ ügyfélszolgálatához. Ők segíthetnek kideríteni, hol van a KGFB szerződése.

Nézze meg kötelező biztosítása(KGFB) nem közeledik - e évfordulójához, mert a kötelező biztosítás kalkulátorunkkal maximális kedvezménnyel 1 perc alatt versenyeztetheti a biztosítókat, és számolhatja ki az ön számára legkedvezőbb lehetőséget.

Nincs kötelező biztosításom, mit tegyek?

Ha a KGFB lekérdezése során kiderül, hogy nem rendelkezik érvényes kötelező biztosítással, haladéktalanul kössön szerződést. A biztosító fedezetlenségi díjat számol fel a biztosítás nélküli napokra. Amennyiben kárt okoz, a vétlen sofőr kárait is Önnek kell megtérítenie.

FONTOS:

Ha az előző szerződés díjnemfizetés miatt szűnt meg, kizárólag ugyanannál a biztosítónál kötheti meg a KGFB-t, ahol előzményszerződés is volt. 
Az Ügyfélportálon keresztül történő lekérdezés előnye, hogy kényelmesen, bárhonnan elérhető, amennyiben van internet-hozzáférés. Ez a módszer segíthet a jármű tulajdonosoknak abban, hogy gyorsan és egyszerűen tájékozódjanak biztosítási státuszukról, ami különösen hasznos lehet baleset, eladás, vagy biztosítási szerződés megújítása esetén. Ezek alapján helyesen a kötelező biztosítás lekérdezés ügyfélkapu helyett érdemesebb a kötelező biztosítás lekérdezés ügyfélportál kifejezést használni. Vagyis annak ellenére, hogy a Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun keresztül nem megoldható, a biztosító ügyfélportálján keresztül azonban igen.

Kérdések

Orsi
Érdemes-e használni több ügyfélportált is?
2025-03-23 10:49

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-23 11:29
Bár technikailag lehetséges bejelentkezni különböző biztosítók ügyfélportáljaira, érdemes kiválasztani a legmegfelelőbbet, amely a legjobban illeszkedik az igényeidhez. Az ügyfélportálok általában egyszerűsítik a folyamatokat és egy helyen gyűjtik össze a biztosítással kapcsolatos információkat, így a könnyebb ügyintézés érdekében érdemes azokat használni.

Hajnalka
Mi történik, ha a biztosításom díjnemfizetés miatt szűnt meg?
2025-03-12 15:58

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-12 16:05
Ha a biztosításod díjnemfizetés miatt szűnt meg, fontos, hogy ugyanazzal a biztosítóval köss új szerződést, ahol korábban volt. Ezen kívül, amennyiben nem kötsz új biztosítást, fedezetlenségi díjat kell fizetned a biztosítás nélküli időszakért. Ilyen helyzetben érdemes alaposan tájékozódni a következő lépésekről és lehetőségekről.

Brigitta
Hogyan tudom ellenőrizni a kötelező biztosításomat online?
2025-03-08 20:06

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-08 20:40
A kötelező biztosításod ellenőrzéséhez először is menj fel a biztosítód weboldalára, ahol általában található egy ügyfélportál bejelentkezési lehetőség. Bejelentkezés után ellenőrizd az adatokat a portálon. Ha bármi eltérést vagy kérdést észlelsz, vedd fel a kapcsolatot a biztosítód ügyfélszolgálatával.

Noélia
Mik az ügyfélportálok használatának előnyei?
2025-02-28 17:26

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-28 17:48
Az ügyfélportálok nagy előnye, hogy kényelmesen, bárhonnan, bármikor hozzáférhetsz a biztosítási adataidhoz, amennyiben internet-hozzáférésed van. Ez különösen hasznos balesetek, eladások, vagy biztosítási szerződés megújítása esetén, hiszen azonnal tájékoztatást kaphatsz az aktuális helyzetedről.

Helén
Mit érdemes tennem, ha kiderül, hogy nincs kötelező biztosításom?
2025-02-24 22:35

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-24 23:24
Ha a lekérdezés során kiderül, hogy nem rendelkezel érvényes kötelező biztosítással, haladéktalanul köss szerződést, mert a biztosító fedezetlenségi díjat számol fel a biztosítás nélküli időszakra. Továbbá, ha balesetet okozol, a sérült fél kárát neked kell megtérítened. Érdemes alaposan tájékozódnod, mielőtt döntést hozol.

Mónika
Milyen szolgáltatásokat kínálnak az ügyfélportálok?
2025-02-16 20:55

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-16 21:32
Az ügyfélportálok kényelmes módot nyújtanak az ügyfelek számára a biztosítási ügyek intézésére. Itt lekérdezheted a kötelező biztosítási szerződésedet, bejelentheted a káreseményeket, díjakat fizethetsz, és módosíthatod a meglévő szerződésed adatait. Mindezt könnyedén, online intézheted, ami nagyon hasznos lehet különböző élethelyzetekben.

Anikó
Honnan tudhatom, hogy van-e érvényes kötelező biztosításom?
2025-02-05 01:04

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-05 01:08
Egyik lehetőség, hogy ellenőrzöd a biztosítód ügyfélportálját, ahol hozzáférhetsz a kötelező biztosítási szerződésedhez. Ha nem emlékszel a biztosítód nevére, akkor nézd meg a levelezésedet, hátha találkozol biztosítótól érkezett értesítőkkel. Továbbá, a MABISZ ügyfélszolgálata is tud segíteni neked, ha nem találsz semmilyen információt.

Nefelejcs
Miért nem tudom lekérdezni a kötelező biztosításomat az Ügyfélkapun?
2025-02-01 06:13

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-01 06:44
Sajnos az Ügyfélkapu nem biztosít lehetőséget a kötelező biztosítások részletes adatainak lekérdezésére. Az Ügyfélkapu csak azt mutatja meg, hogy a járműnek van-e biztosítása vagy sem, de a konkrét szerződés adataihoz más csatornán keresztül juthatsz el, például a biztosítód ügyfélportálján.

Lana
Mi a Jármű Szolgáltatási Platform és mire jó?
2025-01-28 11:22

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-28 12:19
A Jármű Szolgáltatási Platform (JSP) egy ingyenes online platform, amelyen keresztül a gépjárművek adataihoz férhetsz hozzá. Itt lekérdezheted a gépjármű forgalmi adatait és műszaki vizsgák részleteit. Fontos azonban megjegyezni, hogy a JSP nem nyújt információt a kötelező biztosítás részleteiről.

Nóra
Mit tegyek, ha nem találom az ügyfélportálon a kötelező biztosítási szerződésemet?
2025-01-17 16:30

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-17 16:54
Ha nem találod a kötelező biztosítást az ügyfélportálon, lehet, hogy nem regisztráltál megfelelően, vagy az információk nem naprakészek. Ilyen esetben javaslom, hogy lépj kapcsolatba a biztosítód ügyfélszolgálatával, őszintén tájékoztassák a helyzetről és segítsenek a probléma megoldásában.

Izabel
Honnan tudom meg, hogy a járművemnek van-e kötelező biztosítása?
2025-01-10 04:21

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 04:43
A kötelező biztosítás állapotát az Ügyfélkapun keresztül nem tudod lekérdezni, mert erre nincs lehetőség. Javaslom, hogy nézz utána a biztosító ügyfélportálján, ahol részletes információkat találhatsz a biztosításodról. Ha nem emlékszel a biztosítód nevére, érdemes átnézni a levelezésedet, hátha találsz értesítőt tőlük.

Mercédesz
Mi az az Ügyfélkapu és miért érdemes használnom?
2025-01-06 09:30

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-06 10:19
Az Ügyfélkapu egy online kormányzati azonosítási és hitelesítési rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a magyar állampolgárok és jogi személyek elektronikus úton intézhessék hivatalos ügyeiket. Használata egyszerűsíti az ügyintézést, mivel minden szükséges információ egy helyen elérhető. Azonban fontos tudni, hogy a kötelező biztosítás lekérdezésére nem alkalmas, ahhoz a biztosító ügyfélportálját kell használni.

Beatrix
Miért fontos, hogy az ügyfélportál segítségével lekérdezzem a biztosításomat?
2024-12-20 01:52

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-20 02:30
Az ügyfélportál használata rendkívül hasznos, mivel gyors és kényelmes megoldást kínál a biztosítási ügyei intézésére. A biztosítók ügyfélportálján keresztül azonnal hozzáférhet a kötelező biztosítási szerződéséhez, kapcsolatba léphet a biztosítóval, káreseményeket jelenthet be, és módosíthatja a szerződését. Egy esetleges baleset, eladás vagy a biztosítás megújítása során különösen fontos, hogy minden szükséges információval rendelkezzen. Ezért érdemes regisztrálnia a biztosító ügyfélportáljára.

Eszter
Ha nem tudom lekérdezni a kötelező biztosításomat az Ügyfélkapun, mit tudok tenni?
2024-11-13 23:12

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-13 23:38
Az Ügyfélkapu sajnos nem alkalmas arra, hogy lekérdezze a kötelező biztosítás részleteit. Javaslom, hogy lépjen kapcsolatba a biztosítójával közvetlenül, ahol hozzáférhet a szerződéséhez és a szükséges információkhoz. Alternatív megoldásként használja a biztosító ügyfélportálját, ahol könnyen ellenőrizheti a biztosítási státuszát és más ügyintézéseket is elvégezhet. Amennyiben nem talál információt a biztosításáról, a fenntartott dokumentumait vagy levelezését is átnézheti, hiszen ott lehetnek értesítők a szerződéséről.

Teréza
Hogyan léphetek be az ügyfélportálra?
2024-10-26 08:42

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-26 09:33
Először is, keresse fel a biztosítója weboldalát. Ott keresse meg az ügyfélportálra történő belépés lehetőségét. Bejelentkezés után ellenőrizze a biztosítási adatait, és győződjön meg arról, hogy minden információ naprakész. Ha bármilyen eltérést tapasztal, érdemes azonnal kapcsolatba lépni a biztosító ügyfélszolgálatával.

Jázmin
Ha nem rendelkezem kötelező biztosítással, mit érdemes tennem?
2024-09-09 13:51

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-09 14:08
Ha kiderül, hogy nincs érvényes kötelező biztosítása, haladéktalanul kössön új szerződést. Fontos, hogy ne hagyja figyelmen kívül a helyzetet, mert a biztosító fedezetlenségi díjat számíthat fel a biztosítás nélküli napokra. Továbbá, ha balesetet okoz, a vétlen fél kárait Önnek kell megtérítenie.

Margaréta
Milyen előnyei vannak az ügyfélportál használatának?
2024-08-12 02:48

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-12 03:11
Az ügyfélportálok kényelmes és egyszerű módot kínálnak a biztosítási ügyek intézésére. Itt gyorsan lekérdezheti a kötelező biztosítási szerződését, bejelentheti a káreseményeket, fizetheti a díjakat és módosíthatja a szerződését is. Mivel online elérhető, bármikor, bárhonnan intézheti ezeket az ügyeket.

Melinda
Mit tegyek, ha nem találom a kötelező biztosításom részleteit?
2024-07-31 21:28

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-31 22:27
Első lépésként próbáljon visszaemlékezni, hogy hol kötötte a biztosítást. Ellenőrizze a régi leveleit és e-mailjeit, hátha talál egy értesítőt a biztosítótól. Ha nem jut közel az információhoz, érdemes felvenni a kapcsolatot a MABISZ ügyfélszolgálatával, akik segíthetnek kideríteni, hol érhető el a kötelező biztosítása.

Marinetta
Hogyan tudom lekérdezni a gépjárművem adatait?
2024-06-13 02:37

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-13 03:03
A gépjármű adatai lekérdezéséhez az Ügyfélkapun belül a Jármű Szolgáltatási Platformot kell használnia. Itt meg tudja nézni a gépjármű forgalmi adatait, a műszaki vizsgák adatait és egyéb fontos információkat. Azonban ne feledje, hogy a kötelező biztosítás részleteit nem tudja lekérdezni ezen a platformon, ezért érdemes közvetlenül a biztosító ügyfélportálját használni.

Éva
Mi a különbség az Ügyfélkapu és a biztosító ügyfélportálja között?
2024-05-28 07:46

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-28 08:39
Az Ügyfélkapu egy egységes kormányzati rendszer, amely lehetővé teszi a hivatalos ügyek elektronikus intézését. Ezzel szemben a biztosító ügyfélportálja kifejezetten a biztosító cégek által nyújtott szolgáltatásokra összpontosít, ahol az ügyfelek lekérdezhetik a kötelező biztosítási szerződésüket és ügyintézhetnek. A két platform különböző funkciókat szolgál, és az Ügyfélkapun keresztül nem lehet a kötelező biztosítást lekérdezni, míg a biztosító portálján ez lehetséges.

Vivien
Ha nem tudom lekérdezni a kötelező biztosításomat az Ügyfélkapun, mit tehetek még?
2024-04-30 01:10

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-30 02:10
Ha nem tudja ellenőrizni a kötelező biztosítását az Ügyfélkapu rendszerén keresztül, a legjobb alternatíva, ha közvetlenül a biztosítójához fordul. Látogassa meg a biztosító weboldalát, ahol be tud lépni az ügyfélportáljára, ahol részletes információkat talál a biztosításáról. Ha nem emlékszik, melyik biztosítónál van a szerződése, érdemes visszaellenőrizni a régi e-maileket vagy postai leveleket, hátha talál egy értesítőt. Ha így sem jut információhoz, a MABISZ ügyfélszolgálata is segítséget nyújthat abban, hogy kiderítse, hol van a kötelező biztosítása.

Adél
Miért nem tudom lekérdezni a kötelező biztosításomat az Ügyfélkapun?
2024-03-13 20:28

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-13 20:52
Sajnos, az Ügyfélkapu nem szolgál a kötelező biztosítással kapcsolatos adatokkal, ezért onnan nem lehet lekérdezni a biztosítási státuszát. Az Ügyfélkapu valójában egy kormányzati azonosítási rendszer, amely hivatalos ügyek intézésére szolgál. Bár találhat információkat a járművéről, a kötelező biztosítás részleteire nem terjed ki. Ha megtudná, hol köthetett biztosítást, javaslom, hogy forduljon közvetlenül a biztosítóhoz, vagy keresse fel az ügyfélportáljukat, ahol hozzáférhet a kötelező biztosítási szerződéseihez és azok részleteihez.

Angelika
Hogyan tudom lekérdezni, hogy érvényes kötelező biztosítással rendelkezem-e?
2024-02-09 15:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-09 15:46
A kötelező biztosítás lekérdezésére az Ügyfélkapu sajnos nem alkalmas, mivel csak az adott jármű kötelező biztosításának létezéséről ad információt. Ha szeretné megtudni, hogy van-e érvényes kötelező biztosítási szerződése, a legjobb keresni a biztosítója ügyfélszolgálatát. Ezen kívül érdemes áttekinteni a korábbi levelezéseit, hátha talál egy értesítőt a biztosítótól. Ha nem talál semmit, akkor a MABISZ ügyfélszolgálatához is fordulhat, ők segíthetnek megkeresni a szükséges információkat. Kérjük, ne feledje, hogyha kiderül, hogy nincs biztosítása, gyorsan intézkednie kell, hogy elkerülje a fedezetlenségi díjat.

Anett
Honnan tudhatom meg, hogy van-e érvényes kötelező biztosításom, ha az Ügyfélkapu nem segít benne?
2024-01-21 23:07

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-21 23:46
Az Ügyfélkapu sajnos nem tartalmazza a kötelező biztosítás részleteit, de van egy egyszerű megoldás. Először is, érdemes visszaemlékezni, hogy hol kötötte a szerződést: közvetlenül a biztosítónál vagy alkuszcégen keresztül. Ha ez megvan, akkor keresheti a biztosító ügyfélszolgálatát, ahol információt kérhet a jelenlegi állapotáról. Ezen kívül ellenőrizheti a korábbi leveleit és e-mailjeit is, hátha talál benne a biztosítótól érkezett értesítőt. Ha semmilyen információt nem talál, a MABISZ ügyfélszolgálatát is felkeresheti, ők segítenek kideríteni a helyzetét.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-03 10:14

Lakásbiztosítás tv-re
A lakásbiztosítás alapvetően nem nyújt fedezetet elektronikai eszközök meghibásodására, de a lakásbiztosítás TV-re fedezetet nyújtó kiegészítő biztosításokkal bővíthető, így a kedvenc készüléke is védetté válhat.

Tudásportál - 2024-07-18 07:25

A kötelező biztosítás türelmi idő meghatározása
A kötelező biztosítás türelmi idő vagy másnéven KGFB esetében a "türelmi idő" vagy "fizetési türelmi idő" egy meghatározott időszak, amely alatt a biztosított késlekedhet a biztosítási díj fizetésével anélkül, hogy a biztosítási fedezet megszűnne.

Tudásportál - 2024-08-25 05:59

A lakásbiztosítás legjobb kiegészítői
A lakásbiztosítás alapfedezete a legtöbb esetben elegendő a mindennapos kockázatok elleni védelemhez. Azonban számos kiegészítő biztosítás is elérhető, amelyekkel tovább terjesztheti a védelmet, és illesztheti a biztosítást az egyéni igényeihez elérve a lakásbiztosítás legjobb összetételét .