Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk gyerekeknek írt verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Generali Ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

A Generali ügyfélszolgálat mindig a segítségedre van, ha bármilyen kérdésed vagy problémád van a biztosításoddal kapcsolatban. Ne habozz felhívni őket!



Generali ügyfélszolgálat: Hogyan érheted el őket?

Most segítek neked, hogy könnyedén kapcsolatba léphess a Generalival, ha bármi kérdésed van a biztosításoddal kapcsolatban. Tudom, hogy az ilyen ügyintézések nem a legkedvesebb elfoglaltságok, de megpróbálom minél egyszerűbben elmagyarázni.

Miért jó, ha felhívod őket?

  • Ha valami baj történt: Mondjuk, betörték az ablakot, vagy tönkrement a mosógéped.
  • Ha szeretnéd módosítani a biztosításodat: Például ha költözöl, vagy veszel egy új autót.
  • Ha egyszerűen csak kíváncsi vagy valamire: Bármi kérdés merül fel benned, nyugodtan tedd fel nekik!
Generali Ügyfélszolgálat

Hogyan érheted el a Generali ügyfélszolgálatot?

Több módon is kapcsolatba léphetsz velük:

  • Telefon: Ez a leggyorsabb megoldás. Hívhatod őket hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között, csütörtökön pedig még este 8-ig is. Amikor felveszik a telefont, egyszerűen csak mondd el, hogy miben szeretnél segítséget kérni.
  • Internet: A Generali weboldalán is sok mindent elintézhetsz. Bejelenthetsz kárt, ellenőrizheted a szerződésedet, és még sok más.
  • E-mail: Ha nem szeretnél telefonálni, írhatsz nekik egy e-mailt is.
  • Személyesen: Ha inkább személyesen szeretnél beszélni valakivel, felkeresheted őket az egyik irodájukban.

Mit érdemes tudnod még?

  • Az ügyfélszolgálatosok nagyon kedvesek és segítőkészek. Mindenben segítenek majd neked.
  • A hívás ingyenes. Nem kell aggódnod, hogy plusz költséged lesz.
  • Az ügyintézés magyar nyelven történik. Így biztosan megérted majd mindent.

Összefoglalva:

A Generali ügyfélszolgálatot több módon is elérheted: telefonon, interneten, e-mailben vagy személyesen. Válaszd ki a számodra legkényelmesebb megoldást, és bátran vedd fel velük a kapcsolatot, ha bármilyen kérdésed van!

Fontos! Ha felhívod őket, készülj fel azzal, hogy megkérdeznek néhány adatot a szerződésedről. Így gyorsabban tudnak majd segíteni neked.

Remélem, segítettem! Ha még mindig van kérdésed, nyugodtan kérdezz bátran!

Néhány hasznos információ, amit érdemes megjegyezned:

  • Generali weboldal: https://www.generali.hu/
  • Generali e-mail: generali.hu@generali.com
  • Generali telefonszám: +36 1 452 3333

Ne feledd: A Generali mindig a segítségedre van!

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: Generali Biztosító Zrt.
  • Székhely: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
  • Telefonszám: +36 1 301 7100 
  • Cégjegyzékszám: 01-10-041305
  • Adószám: 10308024-4-44
  • Csoportazonosító szám: 17780058-5-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 12001008-00100594-00100008
Kérdések

Ilonka
Hol tudok személyesen ügyet intézni?
2025-01-15 15:50

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-15 15:53
Személyesen ügyet intézhet a Budapesti Székházban, valamint országszerte más irodáinkban is. A pontos címeket és nyitva tartásokat megtalálja a Generali weboldalán. Ha szeretné elkerülni a sorban állást, érdemes előre tájékozódni az elérhetőségekről és időpontot foglalni, ha lehetséges.

Mónika
Hogy tudom bejelenteni, ha kárt szenvedtem?
2025-01-10 06:28

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 06:48
Kárbejelentést a Generali ügyfélszolgálat telefonos menürendszerén keresztül tud bejelenteni, ahol az automatikus és élőhangos lehetőségek közül választhat. A weboldalunkon keresztül is egyszerűen bejelentheti kárát, ahol további tájékoztatást is talál a folyamatról. Ne feledje, hogy a szükséges dokumentumokat készítse elő a gyors ügyintézés érdekében.

Jázmin
Milyen lehetőségeim vannak, ha kérdésem merül fel a biztosításommal kapcsolatban?
2025-01-03 18:19

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-03 18:37
A Generali ügyfélszolgálatán többféle elérhetőségen keresztül tehet fel kérdéseket. Hívhatja a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol élőhangos ügyintézés vagy automata menürendszer közül választhat. Emellett emailben is kapcsolatba léphet velünk a megadott címen. Az online ügyintézés is kényelmes lehetőség, ahol gyorsan elérheti az információkat.

Loretta
Mikor van a Generali ügyfélszolgálat nyitva, ha személyesen szeretnék menni?
2024-12-27 09:17

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-27 10:08
A Generali ügyfélszolgálat munkaideje munkanapokon 8:00-tól 18:00-ig tart, de csütörtökön 20:00-ig elérhetőek vagyunk. Személyesen látogathatja ügyfélszolgálatunkat a budapesti főhadiszállásunkon, illetve a vidéki irodáinkban is. Javaslom, hogy előre ellenőrizze az irodák nyitvatartási idejét a weboldalunkon, hogy ne érje meglepetés. Munkatársaink örömmel segítenek Önnek bármilyen kérdésben, amivel keres meg minket.

Lídia
Hogyan tudom gyorsan bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-11-09 14:26

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-09 14:44
A Generali ügyfélszolgálatán a kárigény bejelentése gyorsan és egyszerűen lehetséges. Önnek lehetősége van telefonálni a kárbejelentéshez, ahol az automata rendszer vagy a munkatársunk segít Önnek. A telefonszámunk, amelyet hívhat, +36 1 452 3333. Ha inkább online intézné, akkor a weboldalunkon keresztül is bejelentheti a kárigényt, ahol részletes útmutatót talál erről. Fontos, hogy minden szükséges információt előkészítve hívjon minket, így gyorsabban tudjuk kezelni az ügyét.

Lia
Hogyan tudom letölteni az applikációt, ha szeretnék mobilról intézni?
2024-10-19 07:54

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 08:30
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az App Store-ból. Ezzel az applikációval sok hasznos ügyintézést végezhet el könnyedén, lehetőségei szerint telefonjáról vagy táblagépéről.

Noélia
Van lehetőségem angol nyelvű ügyintézésre is?
2024-09-26 10:23

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-26 11:14
Igen, ha angol nyelvű ügyintézőt szeretne, a Generali ügyfélszolgálatán ezt is kérheti. A rendszerünk lehetővé teszi, hogy angol nyelven beszélgessen, így ha a nyelvi kérdések miatt van szüksége segítségre, bátran jelezze.

Éva
Miként kaphatok információt a már bejelentett károkról?
2024-08-28 10:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 11:07
Az információk beszerzéséhez hívja a Generali ügyfélszolgálatát, ahol élőhangos ügyintézés keretében, a megfelelő menüpontok kiválasztásával könnyen informálódhat a bejelentett károk státuszáról.

Nefelejcs
Miért éri meg online intézni a dolgokat a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-07-11 15:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 15:41
Az online ügyintézés lehetővé teszi, hogy bármikor, sorban állás nélkül végezze el a kárbejelentését, ellenőrizze a szerződéseit vagy letöltsön szükséges nyomtatványokat. Ez igen kényelmes, és támogathatja a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.

Mónika
Hol tudok személyesen ügyet intézni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-06-24 20:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 21:17
A Generali ügyfélszolgálatához Budapesten a Váci út 33-37. szám alatt található székházunkban tud eljönni, de országszerte több irodánk is van. A legközelebbi iroda címét egyszerűen megtalálja a Generali weboldalán.

Teréza
Hány órakor tudom elérni a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-05-08 01:38

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 01:53
A Generali ügyfélszolgálata hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb kérdésével, kárbejelentésével vagy egyéb ügyintézéssel a hétköznapokban könnyen kapcsolatba léphet velünk.

Mariann
Milyen módon érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van a biztosításomról?
2024-04-07 07:07

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-07 07:21
A Generali ügyfélszolgálatát többfélén is elérheti. Telefonon hétfőtől péntekig elérheti őket, hétfő, kedd, szerda és péntek 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között. Az általános ügyfélszolgálati telefonszám +36 1 452 3333. Ha inkább e-mailt szeretne írni, akkor a generali.hu@generali.com címen is elérheti őket. Emellett a Generali mobilalkalmazása is hasznos, amellyel gyorsan intézhet ügyeket az okostelefonjáról. Mindezek mellett, ha személyesen szeretne ügyintézni, több irodájuk is van országszerte.

Ildikó
Hogyan tudok online ügyintézést végezni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-03-27 07:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-27 08:40
A Generali ügyfélszolgálata lehetőséget biztosít online ügyintézésre a hivatalos weboldalán. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti a biztosításait, valamint letölthet különböző nyomtatványokat. A weboldal nagyon felhasználóbarát, és a legtöbb ügyintézést könnyen elérheti a https://www.generali.hu/ címen. Emellett a Generali mobilalkalmazás letöltésével is intézheti a dolgainát, amely szintén rendelkezik több hasznos funkcióval. Bármilyen kérdése merül fel, nyugodtan írjon nekünk az e-mail címünkre is, hiszen szívesen segítünk!

Mercédesz
Hogyan tudom bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-02-04 05:35

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-04 05:43
A kárigény bejelentésére több lehetőség is van a Generali ügyfélszolgálatán. Először is, telefonon keresztül a +36 1 452 3333-as számot hívhatja, ahol az élőhangos ügyintézés menüpontjaiban kiválaszthatja a kárbejelentést. Emellett a Generali weboldalán is bejelentheti kárigényét, ahol online űrlapot talál, amit ki tud tölteni. Ha szeretné, személyesen is felkeresheti a legközelebbi Generali irodát, ahol ügyintézőink készséggel segítenek Önnek. Ne feledje, hogy az ügyfélszolgálat munkaidőben elérhető, tehát érdemes ezt figyelembe venni a bejelentéskor!

Nikoletta
Miként léphetek kapcsolatba a Generali Ügyfélszolgálattal, ha kérdésem van a biztosításommal kapcsolatban?
2024-01-28 21:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-28 22:13
A Generali Ügyfélszolgálat elérhetőségei széles skálán mozognak, így könnyen kapcsolatba léphet velük. Telefonon keresztül hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja őket a +36 1 452 3333 számon. E-mailben is elérheti őket a generali.hu@generali.com címen. Emellett van lehetősége online is kárigényt bejelenteni vagy szerződését kezelni a Generali weboldalán, ami a https://www.generali.hu/ címen található. A személyes ügyintézésre is van lehetőség, hiszen országszerte több irodájuk van, amelyek listáját szintén a weboldalon találja.

További cikkek
Tudásportál - 2024-08-15 14:21

Casco biztosítás bejelentése sérülés esetén
Képzeld el, hogy a kedvenc játékautódnak letört a kereke, vagy megkarcolódott a festése. Szomorú, ugye? De van egy jó hírünk! A casco biztosítás olyan, mint egy varázspálca, ami segít megjavítani a játékautót! Ahhoz, hogy a varázspálca működjön, el kell mondanunk a varázslónak (vagyis a biztosítónknak), hogy mi történt. Ezt nevezzük casco biztosítás bejelentésének.

Tudásportál - 2024-08-26 06:33

A lakásbiztosítás nem fizetése
A lakásbiztosítás nagyon fontos, mert megvéd a váratlan eseményektől. Ha nem fizeted be a díjat, a biztosítás nem érvényes, és ha baj történik, neked kell majd mindent magadnak megfizetni. Szóval, ne felejtsd el befizetni a biztosítást, hogy nyugodt lehess!

Tudásportál - 2024-07-11 20:12

Utasbiztosítás belföldre
Képzeld el, hogy a Balaton partján nyaralsz a családoddal, és hirtelen megbetegszel. Vagy túrázás közben a hegyekben elesel, és be kell kötözni a bokádat. Mi van, ha elveszik a bőröndödet a szállodában? Ezek mind kellemetlen helyzetek lehetnek, de az utasbiztosítással nem kell aggódnod!