Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk közérthetőbb verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Generali Ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

A Generali ügyfélszolgálatot több módon is elérheted: telefonon, interneten, e-mailben vagy személyesen. Válaszd ki a számodra legkényelmesebb megoldást, és bátran vedd fel velük a kapcsolatot, ha bármilyen kérdésed van!



Generali Ügyfélszolgálat – Együtt segítünk!

Képzeld el, hogy van egy nagy, biztonságos szekrényed, ahol a fontos dolgaid vannak. A Generali olyan, mint egy óvó néni, aki vigyáz erre a szekrényre. De néha elfelejtheted a kulcsot, vagy valami baj történhet a szekrényeddel. Ilyenkor a Generali óvó nénihez fordulhatsz!

Hogyan érheted el a Generali óvó nénit?

  • Telefonon: Ha felveszed a telefont, és a Generali számát tárod el, bármikor hívhatod őket. Képzeld el, hogy egy menüből választhatsz, mintha egy pizzériában rendelnél. Van, hogy élő emberrel beszélhetsz, máskor pedig egy robot segít neked.
  • Interneten: A Generali-nak van egy nagy, színes weboldala, ahol sok mindent megtehetsz. Olyan, mint egy varázslatos ajtó, amin keresztül beléphetsz a Generali világába. Itt bejelentheted, ha valami baj történt a szekrényeddel, vagy megnézheted, hogy minden rendben van-e.
  • Levelet írhatsz: Ha inkább levelet írnál, az is jó. Csak írj egy levelet a Generali-nak, és elmondod, hogy miben tudnak segíteni.
  • Személyesen is találkozhatsz velük: Vannak olyan helyek, ahol személyesen is beszédhetsz a Generali embereivel. Olyan, mintha egy barátoddal mennél el beszélgetni egy kávézóba.

Miért jó, ha a Generali segít?

A Generali azért van, hogy megvédje a fontos dolgaidat. Ha baj történik, ők segítenek, hogy minden rendben legyen. Képzeld el, hogy leesik a biciklid, és eltörik. A Generali segít, hogy megjavítsd vagy kicseréld.

Fontos, hogy emlékezz: Ha bármi kérdésed van, vagy segítségre van szükséged, a Generali ügyfélszolgálat mindig a rendelkezésedre áll. ők nagyon kedvesek és segítőkészek, és mindent megtesznek azért, hogy elégedett legyél.

Most már tudod, hogy ha bármi baj van, a Generali ügyfélszolgálat mindig a segítségedre lesz!

Néhány fontos szó:

  • Ügyfélszolgálat: Olyan emberek, akik segítenek, ha bármilyen kérdésed van.
  • Kárigény bejelentése: Ha valami tönkremegy vagy elromlik, ezt kell bejelentened.
  • Szerződés: Egy olyan megállapodás, amit a Generali-val kötöttél.

Ha bármilyen más kérdésed van, nyugodtan kérdezz!

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: Generali Biztosító Zrt.
  • Székhely: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
  • Telefonszám: +36 1 301 7100 
  • Cégjegyzékszám: 01-10-041305
  • Adószám: 10308024-4-44
  • Csoportazonosító szám: 17780058-5-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 12001008-00100594-00100008
Kérdések

Réka
Hogyan tudom kérni a biztosító visszahívását?
2025-03-12 04:55

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-12 04:58
A Generali weboldalán van lehetőség visszahívás igénylésére. Ezt egy egyszerű űrlap kitöltésével teheti meg, ahol megadhatja a legjobban elérhető időpontot is. Munkatársaink a megadott időpontban fel fogják keresni Önt, hogy megbeszéljék az Ön által választott biztosítással kapcsolatos kérdéseket.

Lia
Mi a Generali ügyfélszolgálatának munkaidője?
2025-03-10 02:15

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-10 03:06
A Generali ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között érhető el, csütörtökön pedig 8:00-20:00-ig tartunk nyitva. Ilyenkor bármilyen kérdést feltehet biztosításával, kárigényeivel vagy egyéb ügyintézésével kapcsolatban. Ezen időszakokon kívül kérjük, hogy a weboldalon tálható információkat keresse.

Emőke
Hol találom a Generali ügyfélszolgálatának pontos címét?
2025-03-02 00:35

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-02 01:14
A Generali ügyfélszolgálatának címét a hivatalos weboldalunkon találja meg. A Budapesti Székház címét és a többi irodánk elérhetőségeit is elérheti ott. Érdemes előre tájékozódni, hogy a legmegfelelőbb irodához tudjon ellátogatni.

Fióna
Miért érdemes online intézni az ügyeket?
2025-02-19 05:44

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-19 05:50
Az online ügyintézés számos előnnyel jár, mint például a gyorsaság és kényelmesség. Ön bármikor, bármilyen helyről elérheti a szolgáltatásokat, akár éjjel-nappal is. Emellett a weboldalon olyan információkat talál, amik segítenek Önnek a biztosításával kapcsolatos döntésekben anélkül, hogy várakoznia kellene.

Emőke
Hogyan adhatom meg az angol nyelvű ügyintézési igényemet?
2025-02-15 10:53

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-15 11:26
Ha angol nyelven szeretne ügyet intézni, azt a telefonos ügyfélszolgálaton belül jelezheti. Itt kérheti angol nyelvű ügyintéző segítségét, aki szívesen válaszol az Ön kérdéseire. Fontos, hogy ezt a kérését már a hívás elején jelezze, hogy a legmegfelelőbb segítséghez juthasson.

Izabella
Hogyan tudom letölteni a Generali mobilalkalmazást?
2025-02-11 15:01

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-11 16:01
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházban vagy az App Store-ból. Egyszerűen keresse meg az alkalmazást az áruházban, és kövesse az utasításokat. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy gyorsan és kényelmesen intézze ügyes-bajos dolgait mobiltelefonjáról.

Benigna
A weboldalon keresztül milyen szolgáltatásokat érhetek el?
2025-02-03 12:21

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-03 13:09
A Generali weboldala számos szolgáltatást kínál az ügyfeleink számára. Itt bejelentheti kárigényét, ellenőrizheti a biztosítási szerződéseit, és letöltheti a szükséges nyomtatványokat. Ezen kívül információkat talál mindenféle biztosítási termékről és azok kezeléséről, ezért érdemes gyakran visszatérni.

Orsika
Mennyire gyors az ügyfélszolgálati válaszidő, ha telefonálok?
2025-01-23 17:30

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-23 17:45
Az ügyfélszolgálatunk célja, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítsünk Önnek. Telefonon általában azonnal kapcsolatba léphet egy ügyintézővel, de az idő függ a hívások számától. Ha csúcsidőszakban hív, előfordulhat, hogy néhány percet kell várnia, de mindent megteszünk, hogy minél hamarabb válaszoljunk.

Ilonka
Hol tudok személyesen ügyet intézni?
2025-01-15 15:50

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-15 15:53
Személyesen ügyet intézhet a Budapesti Székházban, valamint országszerte más irodáinkban is. A pontos címeket és nyitva tartásokat megtalálja a Generali weboldalán. Ha szeretné elkerülni a sorban állást, érdemes előre tájékozódni az elérhetőségekről és időpontot foglalni, ha lehetséges.

Mónika
Hogy tudom bejelenteni, ha kárt szenvedtem?
2025-01-10 06:28

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 06:48
Kárbejelentést a Generali ügyfélszolgálat telefonos menürendszerén keresztül tud bejelenteni, ahol az automatikus és élőhangos lehetőségek közül választhat. A weboldalunkon keresztül is egyszerűen bejelentheti kárát, ahol további tájékoztatást is talál a folyamatról. Ne feledje, hogy a szükséges dokumentumokat készítse elő a gyors ügyintézés érdekében.

Jázmin
Milyen lehetőségeim vannak, ha kérdésem merül fel a biztosításommal kapcsolatban?
2025-01-03 18:19

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-03 18:37
A Generali ügyfélszolgálatán többféle elérhetőségen keresztül tehet fel kérdéseket. Hívhatja a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol élőhangos ügyintézés vagy automata menürendszer közül választhat. Emellett emailben is kapcsolatba léphet velünk a megadott címen. Az online ügyintézés is kényelmes lehetőség, ahol gyorsan elérheti az információkat.

Loretta
Mikor van a Generali ügyfélszolgálat nyitva, ha személyesen szeretnék menni?
2024-12-27 09:17

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-27 10:08
A Generali ügyfélszolgálat munkaideje munkanapokon 8:00-tól 18:00-ig tart, de csütörtökön 20:00-ig elérhetőek vagyunk. Személyesen látogathatja ügyfélszolgálatunkat a budapesti főhadiszállásunkon, illetve a vidéki irodáinkban is. Javaslom, hogy előre ellenőrizze az irodák nyitvatartási idejét a weboldalunkon, hogy ne érje meglepetés. Munkatársaink örömmel segítenek Önnek bármilyen kérdésben, amivel keres meg minket.

Lídia
Hogyan tudom gyorsan bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-11-09 14:26

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-09 14:44
A Generali ügyfélszolgálatán a kárigény bejelentése gyorsan és egyszerűen lehetséges. Önnek lehetősége van telefonálni a kárbejelentéshez, ahol az automata rendszer vagy a munkatársunk segít Önnek. A telefonszámunk, amelyet hívhat, +36 1 452 3333. Ha inkább online intézné, akkor a weboldalunkon keresztül is bejelentheti a kárigényt, ahol részletes útmutatót talál erről. Fontos, hogy minden szükséges információt előkészítve hívjon minket, így gyorsabban tudjuk kezelni az ügyét.

Lia
Hogyan tudom letölteni az applikációt, ha szeretnék mobilról intézni?
2024-10-19 07:54

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 08:30
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az App Store-ból. Ezzel az applikációval sok hasznos ügyintézést végezhet el könnyedén, lehetőségei szerint telefonjáról vagy táblagépéről.

Noélia
Van lehetőségem angol nyelvű ügyintézésre is?
2024-09-26 10:23

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-26 11:14
Igen, ha angol nyelvű ügyintézőt szeretne, a Generali ügyfélszolgálatán ezt is kérheti. A rendszerünk lehetővé teszi, hogy angol nyelven beszélgessen, így ha a nyelvi kérdések miatt van szüksége segítségre, bátran jelezze.

Éva
Miként kaphatok információt a már bejelentett károkról?
2024-08-28 10:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 11:07
Az információk beszerzéséhez hívja a Generali ügyfélszolgálatát, ahol élőhangos ügyintézés keretében, a megfelelő menüpontok kiválasztásával könnyen informálódhat a bejelentett károk státuszáról.

Nefelejcs
Miért éri meg online intézni a dolgokat a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-07-11 15:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 15:41
Az online ügyintézés lehetővé teszi, hogy bármikor, sorban állás nélkül végezze el a kárbejelentését, ellenőrizze a szerződéseit vagy letöltsön szükséges nyomtatványokat. Ez igen kényelmes, és támogathatja a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.

Mónika
Hol tudok személyesen ügyet intézni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-06-24 20:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 21:17
A Generali ügyfélszolgálatához Budapesten a Váci út 33-37. szám alatt található székházunkban tud eljönni, de országszerte több irodánk is van. A legközelebbi iroda címét egyszerűen megtalálja a Generali weboldalán.

Teréza
Hány órakor tudom elérni a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-05-08 01:38

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 01:53
A Generali ügyfélszolgálata hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb kérdésével, kárbejelentésével vagy egyéb ügyintézéssel a hétköznapokban könnyen kapcsolatba léphet velünk.

Mariann
Milyen módon érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van a biztosításomról?
2024-04-07 07:07

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-07 07:21
A Generali ügyfélszolgálatát többfélén is elérheti. Telefonon hétfőtől péntekig elérheti őket, hétfő, kedd, szerda és péntek 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között. Az általános ügyfélszolgálati telefonszám +36 1 452 3333. Ha inkább e-mailt szeretne írni, akkor a generali.hu@generali.com címen is elérheti őket. Emellett a Generali mobilalkalmazása is hasznos, amellyel gyorsan intézhet ügyeket az okostelefonjáról. Mindezek mellett, ha személyesen szeretne ügyintézni, több irodájuk is van országszerte.

Ildikó
Hogyan tudok online ügyintézést végezni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-03-27 07:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-27 08:40
A Generali ügyfélszolgálata lehetőséget biztosít online ügyintézésre a hivatalos weboldalán. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti a biztosításait, valamint letölthet különböző nyomtatványokat. A weboldal nagyon felhasználóbarát, és a legtöbb ügyintézést könnyen elérheti a https://www.generali.hu/ címen. Emellett a Generali mobilalkalmazás letöltésével is intézheti a dolgainát, amely szintén rendelkezik több hasznos funkcióval. Bármilyen kérdése merül fel, nyugodtan írjon nekünk az e-mail címünkre is, hiszen szívesen segítünk!

Mercédesz
Hogyan tudom bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-02-04 05:35

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-04 05:43
A kárigény bejelentésére több lehetőség is van a Generali ügyfélszolgálatán. Először is, telefonon keresztül a +36 1 452 3333-as számot hívhatja, ahol az élőhangos ügyintézés menüpontjaiban kiválaszthatja a kárbejelentést. Emellett a Generali weboldalán is bejelentheti kárigényét, ahol online űrlapot talál, amit ki tud tölteni. Ha szeretné, személyesen is felkeresheti a legközelebbi Generali irodát, ahol ügyintézőink készséggel segítenek Önnek. Ne feledje, hogy az ügyfélszolgálat munkaidőben elérhető, tehát érdemes ezt figyelembe venni a bejelentéskor!

Nikoletta
Miként léphetek kapcsolatba a Generali Ügyfélszolgálattal, ha kérdésem van a biztosításommal kapcsolatban?
2024-01-28 21:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-28 22:13
A Generali Ügyfélszolgálat elérhetőségei széles skálán mozognak, így könnyen kapcsolatba léphet velük. Telefonon keresztül hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja őket a +36 1 452 3333 számon. E-mailben is elérheti őket a generali.hu@generali.com címen. Emellett van lehetősége online is kárigényt bejelenteni vagy szerződését kezelni a Generali weboldalán, ami a https://www.generali.hu/ címen található. A személyes ügyintézésre is van lehetőség, hiszen országszerte több irodájuk van, amelyek listáját szintén a weboldalon találja.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-26 05:40

A kártérítési per
A kártérítési per során egy balesetben vagy viharban kárt szenvedett ember bírósági úton követeli a biztosítótól a kártérítést, mert úgy véli, hogy a biztosító nem fizette ki a neki járó összeget. A bíróság ilyenkor megvizsgálja a tényeket, és eldönti, hogy a biztosítónak fizetnie kell-e vagy sem. Ez maga a per.

Tudásportál - 2024-07-09 16:39

A kötelező biztosítás lekérdezés ügyfélkapu
A kötelező biztosítás lekérdezése nem az Ügyfélkapun keresztül történik, hanem a biztosító ügyfélportálján. Ezért a "Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun" kifejezés nem helyes. Helyette a "Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélportálon" a pontos megfogalmazás.

Tudásportál - 2024-07-26 05:22

A kártérítési ügyvéd
Képzeld el: Voltál egy balesetben, vagy valami rossz történt veled, és most szeretnél pénzt kapni azért, hogy jobban érezd magad. Mondjuk, a biztosítódnak mondod, hogy meg kellene fizetnie neked, de ők nem akarják. Mi van akkor? Vannak olyan emberek, akiknek ez a munkájuk: kártérítési ügyvédek. Ők olyanok, mint a jogászok, csak éppen abban a helyzetben segítenek, amikor valakit megkárosítottak.