Réka
Hogyan tudom kérni a biztosító visszahívását?
2025-03-12 04:55
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-12 04:58
A Generali weboldalán van lehetőség visszahívás igénylésére. Ezt egy egyszerű űrlap kitöltésével teheti meg, ahol megadhatja a legjobban elérhető időpontot is. Munkatársaink a megadott időpontban fel fogják keresni Önt, hogy megbeszéljék az Ön által választott biztosítással kapcsolatos kérdéseket.
Lia
Mi a Generali ügyfélszolgálatának munkaidője?
2025-03-10 02:15
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-10 03:06
A Generali ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között érhető el, csütörtökön pedig 8:00-20:00-ig tartunk nyitva. Ilyenkor bármilyen kérdést feltehet biztosításával, kárigényeivel vagy egyéb ügyintézésével kapcsolatban. Ezen időszakokon kívül kérjük, hogy a weboldalon tálható információkat keresse.
Emőke
Hol találom a Generali ügyfélszolgálatának pontos címét?
2025-03-02 00:35
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-02 01:14
A Generali ügyfélszolgálatának címét a hivatalos weboldalunkon találja meg. A Budapesti Székház címét és a többi irodánk elérhetőségeit is elérheti ott. Érdemes előre tájékozódni, hogy a legmegfelelőbb irodához tudjon ellátogatni.
Fióna
Miért érdemes online intézni az ügyeket?
2025-02-19 05:44
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-19 05:50
Az online ügyintézés számos előnnyel jár, mint például a gyorsaság és kényelmesség. Ön bármikor, bármilyen helyről elérheti a szolgáltatásokat, akár éjjel-nappal is. Emellett a weboldalon olyan információkat talál, amik segítenek Önnek a biztosításával kapcsolatos döntésekben anélkül, hogy várakoznia kellene.
Emőke
Hogyan adhatom meg az angol nyelvű ügyintézési igényemet?
2025-02-15 10:53
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-15 11:26
Ha angol nyelven szeretne ügyet intézni, azt a telefonos ügyfélszolgálaton belül jelezheti. Itt kérheti angol nyelvű ügyintéző segítségét, aki szívesen válaszol az Ön kérdéseire. Fontos, hogy ezt a kérését már a hívás elején jelezze, hogy a legmegfelelőbb segítséghez juthasson.
Izabella
Hogyan tudom letölteni a Generali mobilalkalmazást?
2025-02-11 15:01
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-11 16:01
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházban vagy az App Store-ból. Egyszerűen keresse meg az alkalmazást az áruházban, és kövesse az utasításokat. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy gyorsan és kényelmesen intézze ügyes-bajos dolgait mobiltelefonjáról.
Benigna
A weboldalon keresztül milyen szolgáltatásokat érhetek el?
2025-02-03 12:21
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-03 13:09
A Generali weboldala számos szolgáltatást kínál az ügyfeleink számára. Itt bejelentheti kárigényét, ellenőrizheti a biztosítási szerződéseit, és letöltheti a szükséges nyomtatványokat. Ezen kívül információkat talál mindenféle biztosítási termékről és azok kezeléséről, ezért érdemes gyakran visszatérni.
Orsika
Mennyire gyors az ügyfélszolgálati válaszidő, ha telefonálok?
2025-01-23 17:30
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-23 17:45
Az ügyfélszolgálatunk célja, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítsünk Önnek. Telefonon általában azonnal kapcsolatba léphet egy ügyintézővel, de az idő függ a hívások számától. Ha csúcsidőszakban hív, előfordulhat, hogy néhány percet kell várnia, de mindent megteszünk, hogy minél hamarabb válaszoljunk.
Ilonka
Hol tudok személyesen ügyet intézni?
2025-01-15 15:50
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-15 15:53
Személyesen ügyet intézhet a Budapesti Székházban, valamint országszerte más irodáinkban is. A pontos címeket és nyitva tartásokat megtalálja a Generali weboldalán. Ha szeretné elkerülni a sorban állást, érdemes előre tájékozódni az elérhetőségekről és időpontot foglalni, ha lehetséges.
Mónika
Hogy tudom bejelenteni, ha kárt szenvedtem?
2025-01-10 06:28
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 06:48
Kárbejelentést a Generali ügyfélszolgálat telefonos menürendszerén keresztül tud bejelenteni, ahol az automatikus és élőhangos lehetőségek közül választhat. A weboldalunkon keresztül is egyszerűen bejelentheti kárát, ahol további tájékoztatást is talál a folyamatról. Ne feledje, hogy a szükséges dokumentumokat készítse elő a gyors ügyintézés érdekében.
Jázmin
Milyen lehetőségeim vannak, ha kérdésem merül fel a biztosításommal kapcsolatban?
2025-01-03 18:19
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-03 18:37
A Generali ügyfélszolgálatán többféle elérhetőségen keresztül tehet fel kérdéseket. Hívhatja a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol élőhangos ügyintézés vagy automata menürendszer közül választhat. Emellett emailben is kapcsolatba léphet velünk a megadott címen. Az online ügyintézés is kényelmes lehetőség, ahol gyorsan elérheti az információkat.
Loretta
Mikor van a Generali ügyfélszolgálat nyitva, ha személyesen szeretnék menni?
2024-12-27 09:17
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-27 10:08
A Generali ügyfélszolgálat munkaideje munkanapokon 8:00-tól 18:00-ig tart, de csütörtökön 20:00-ig elérhetőek vagyunk. Személyesen látogathatja ügyfélszolgálatunkat a budapesti főhadiszállásunkon, illetve a vidéki irodáinkban is. Javaslom, hogy előre ellenőrizze az irodák nyitvatartási idejét a weboldalunkon, hogy ne érje meglepetés. Munkatársaink örömmel segítenek Önnek bármilyen kérdésben, amivel keres meg minket.
Lídia
Hogyan tudom gyorsan bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-11-09 14:26
BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-09 14:44
A Generali ügyfélszolgálatán a kárigény bejelentése gyorsan és egyszerűen lehetséges. Önnek lehetősége van telefonálni a kárbejelentéshez, ahol az automata rendszer vagy a munkatársunk segít Önnek. A telefonszámunk, amelyet hívhat, +36 1 452 3333. Ha inkább online intézné, akkor a weboldalunkon keresztül is bejelentheti a kárigényt, ahol részletes útmutatót talál erről. Fontos, hogy minden szükséges információt előkészítve hívjon minket, így gyorsabban tudjuk kezelni az ügyét.
Lia
Hogyan tudom letölteni az applikációt, ha szeretnék mobilról intézni?
2024-10-19 07:54
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 08:30
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az App Store-ból. Ezzel az applikációval sok hasznos ügyintézést végezhet el könnyedén, lehetőségei szerint telefonjáról vagy táblagépéről.
Noélia
Van lehetőségem angol nyelvű ügyintézésre is?
2024-09-26 10:23
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-26 11:14
Igen, ha angol nyelvű ügyintézőt szeretne, a Generali ügyfélszolgálatán ezt is kérheti. A rendszerünk lehetővé teszi, hogy angol nyelven beszélgessen, így ha a nyelvi kérdések miatt van szüksége segítségre, bátran jelezze.
Éva
Miként kaphatok információt a már bejelentett károkról?
2024-08-28 10:12
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 11:07
Az információk beszerzéséhez hívja a Generali ügyfélszolgálatát, ahol élőhangos ügyintézés keretében, a megfelelő menüpontok kiválasztásával könnyen informálódhat a bejelentett károk státuszáról.
Nefelejcs
Miért éri meg online intézni a dolgokat a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-07-11 15:20
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 15:41
Az online ügyintézés lehetővé teszi, hogy bármikor, sorban állás nélkül végezze el a kárbejelentését, ellenőrizze a szerződéseit vagy letöltsön szükséges nyomtatványokat. Ez igen kényelmes, és támogathatja a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.
Mónika
Hol tudok személyesen ügyet intézni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-06-24 20:29
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 21:17
A Generali ügyfélszolgálatához Budapesten a Váci út 33-37. szám alatt található székházunkban tud eljönni, de országszerte több irodánk is van. A legközelebbi iroda címét egyszerűen megtalálja a Generali weboldalán.
Teréza
Hány órakor tudom elérni a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-05-08 01:38
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 01:53
A Generali ügyfélszolgálata hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb kérdésével, kárbejelentésével vagy egyéb ügyintézéssel a hétköznapokban könnyen kapcsolatba léphet velünk.
Mariann
Milyen módon érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van a biztosításomról?
2024-04-07 07:07
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-07 07:21
A Generali ügyfélszolgálatát többfélén is elérheti. Telefonon hétfőtől péntekig elérheti őket, hétfő, kedd, szerda és péntek 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között. Az általános ügyfélszolgálati telefonszám +36 1 452 3333. Ha inkább e-mailt szeretne írni, akkor a generali.hu@generali.com címen is elérheti őket. Emellett a Generali mobilalkalmazása is hasznos, amellyel gyorsan intézhet ügyeket az okostelefonjáról. Mindezek mellett, ha személyesen szeretne ügyintézni, több irodájuk is van országszerte.
Ildikó
Hogyan tudok online ügyintézést végezni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-03-27 07:47
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-27 08:40
A Generali ügyfélszolgálata lehetőséget biztosít online ügyintézésre a hivatalos weboldalán. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti a biztosításait, valamint letölthet különböző nyomtatványokat. A weboldal nagyon felhasználóbarát, és a legtöbb ügyintézést könnyen elérheti a https://www.generali.hu/ címen. Emellett a Generali mobilalkalmazás letöltésével is intézheti a dolgainát, amely szintén rendelkezik több hasznos funkcióval. Bármilyen kérdése merül fel, nyugodtan írjon nekünk az e-mail címünkre is, hiszen szívesen segítünk!
Mercédesz
Hogyan tudom bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-02-04 05:35
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-04 05:43
A kárigény bejelentésére több lehetőség is van a Generali ügyfélszolgálatán. Először is, telefonon keresztül a +36 1 452 3333-as számot hívhatja, ahol az élőhangos ügyintézés menüpontjaiban kiválaszthatja a kárbejelentést. Emellett a Generali weboldalán is bejelentheti kárigényét, ahol online űrlapot talál, amit ki tud tölteni. Ha szeretné, személyesen is felkeresheti a legközelebbi Generali irodát, ahol ügyintézőink készséggel segítenek Önnek. Ne feledje, hogy az ügyfélszolgálat munkaidőben elérhető, tehát érdemes ezt figyelembe venni a bejelentéskor!
Nikoletta
Miként léphetek kapcsolatba a Generali Ügyfélszolgálattal, ha kérdésem van a biztosításommal kapcsolatban?
2024-01-28 21:20
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-28 22:13
A Generali Ügyfélszolgálat elérhetőségei széles skálán mozognak, így könnyen kapcsolatba léphet velük. Telefonon keresztül hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja őket a +36 1 452 3333 számon. E-mailben is elérheti őket a generali.hu@generali.com címen. Emellett van lehetősége online is kárigényt bejelenteni vagy szerződését kezelni a Generali weboldalán, ami a https://www.generali.hu/ címen található. A személyes ügyintézésre is van lehetőség, hiszen országszerte több irodájuk van, amelyek listáját szintén a weboldalon találja.
A kártérítési per
A kártérítési per során egy balesetben vagy viharban kárt szenvedett ember bírósági úton követeli a biztosítótól a kártérítést, mert úgy véli, hogy a biztosító nem fizette ki a neki járó összeget. A bíróság ilyenkor megvizsgálja a tényeket, és eldönti, hogy a biztosítónak fizetnie kell-e vagy sem. Ez maga a per.
A kötelező biztosítás lekérdezés ügyfélkapu
A kötelező biztosítás lekérdezése nem az Ügyfélkapun keresztül történik, hanem a biztosító ügyfélportálján. Ezért a "Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélkapun" kifejezés nem helyes. Helyette a "Kötelező Biztosítás Lekérdezése Ügyfélportálon" a pontos megfogalmazás.
A kártérítési ügyvéd
Képzeld el: Voltál egy balesetben, vagy valami rossz történt veled, és most szeretnél pénzt kapni azért, hogy jobban érezd magad. Mondjuk, a biztosítódnak mondod, hogy meg kellene fizetnie neked, de ők nem akarják. Mi van akkor? Vannak olyan emberek, akiknek ez a munkájuk: kártérítési ügyvédek. Ők olyanok, mint a jogászok, csak éppen abban a helyzetben segítenek, amikor valakit megkárosítottak.