Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk közérthetőbb verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Allianz ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

Az Allianz ügyfélszolgálat mindig a rendelkezésedre áll, hogy segítse a biztosítási ügyeidben. Válaszd azt a módszert, ami neked a legkényelmesebb!



Allianz ügyfélszolgálat – Minden, amit tudnod kell

Most megmutatom, hogy milyen egyszerű dolgod van, ha bármilyen kérdésed vagy problémád van az Allianz biztosítással kapcsolatban. Az Allianz ügyfélszolgálata több módon is elérhető, hogy ne kelljen sokat bajlódnod.

Telefonon is elérhetsz minket!

Ha szereted a személyes beszélgetést, akkor hívd az +36 (1/20/30/70) 421-1421-es számot. Ha külföldről hívsz, akkor a +36 (1) 237-2372-es számot tárcsázd.

  • Mikor hívhatsz? Hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között, csütörtökön még este 8-ig is. A hétvégén sajnos nem vagyunk elérhetőek.
  • Miért jó a telefonos ügyfélszolgálat? Mert rögtön felteheted a kérdéseidet, és egy kedves ügyintéző azonnal segít neked.

Az internet is a barátod!

Ha inkább online intéznéd a dolgaidat, akkor látogass el az Allianz weboldalára. Itt bejelentkezhetsz az ügyfélkapudba, és:

  • Ellenőrizheted a szerződéseidet.
  • Bejelentheted a károkat.
  • Befizetheted a díjaidat.
  • És még sok más dolgot megtehetsz.

Nem tudod, hogy mit kell tenned? Az oldalon van egy GYIK (gyakran ismételt kérdések) szekció is, ahol megtalálod a legtöbb kérdésre a választ.

Személyesen is találkozhatunk!

Ha inkább személyesen szeretnél beszélni valakivel, akkor felkereshetsz minket az ország több pontján található irodáink egyikében. Az irodák címeit és nyitvatartási idejét megtalálod az Allianz weboldalán.

Más módok is vannak!

  • E-mail: ugyfelszolgalat@allianz.hu
  • Posta: 1013 Budapest, Irányi Dániel utca 10.
  • Facebook és Youtube: Itt is megtalálsz minket, ha szeretnél velünk online kapcsolatba lépni.
  • Mobilalkalmazás: Töltse le az Allianz appot a telefonjára, és intézze ügyeit bárhol, bármikor.

Fontos tudnod:

  • Az Allianz ügyfélszolgálat csak magyar nyelven érhető el.
  • A hívások díjasak.
  • Az Allianz ügyfélszolgálata a hívásokat rögzíti, de ezeket bizalmasan kezeljük.

Miért válaszd az Allianzot? Mert az Allianz egy megbízható biztosító, amely segít megvédeni azokat a dolgokat, amelyek a legfontosabbak számodra. Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!

Ha még többet szeretnél tudni rólunk, látogass el a weboldalunkra!

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: Allianz Hungária Zrt.
  • Székhely: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. 
  • Telefonszám: +36 (1) 421 1 421
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-041356
  • Adószám: 10337587-4-44
  • Csoportazonosító szám: 17780089-5-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 11794008-21349393-00000000
Kérdések

Ivett
Miként kezelik az Allianz ügyfélszolgálata a telefonos megkereséseket?
2024-10-21 22:51

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-21 23:30
Az Allianz ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban válaszoljon a megkeresésekre. Fontos megjegyezni, hogy a hívások rögzítésre kerülnek, és a hangfelvételeket bizalmasan kezelik, ezáltal biztosítva a szolgáltatás minőségét.

Amélia
Mik a legfontosabb nyitvatartási időpontok az Allianz ügyfélszolgálatának?
2024-09-14 20:11

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-14 20:39
Az Allianz ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Szombaton és vasárnap zárva tartanak, így érdemes a hétköznapokban felvenni a kapcsolatot a szolgáltatással.

Katerina
Milyen alternatívák vannak, ha nem szeretnék telefonon ügyintézni?
2024-08-28 01:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 02:14
Ha nem szeretné telefonálni, akkor az Allianz online ügyfélszolgálatát használhatja, ami a weboldalon található. Ezen kívül lehetősége van e-mailt írni az ügyfélszolgálatnak az ugyfelszolgalat@allianz.hu címre, vagy használhatja az Allianz mobilalkalmazását, amely ingyenesen letölthető az alkalmazásáruházakból.

Daniella
Ha személyesen szeretnék beszélni valakivel az Allianznál, hol találhatók az irodák?
2024-07-11 06:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 06:50
Az Allianz-nak több irodája is van Magyarország szerte. Az irodák címeit és nyitvatartási idejét a következő linken találja: https://www.allianz.hu/hu_HU/lakossagi/karbejelentes-es-ugyintezes/ugyfelkapcsolati-pontok.html. Itt személyesen tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Jutka
Hol találom az Allianz weboldalát, és milyen szolgáltatásokat érhetek el rajta?
2024-06-24 11:38

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 12:26
Az Allianz weboldala a https://www.allianz.hu/ címen található. Itt bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, ahol ellenőrizheti a szerződéseit, bejelentheti a kárigényét, és befizetheti a díjait. Emellett számos más szolgáltatást is igénybe vehet online.

Csilla
Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Allianz ügyfélszolgálatával telefonon?
2024-05-08 16:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 17:02
Az Allianz ügyfélszolgálat telefonon is elérhető. A magyarországi telefonszám: +36 (1/20/30/70) 421-1421. Ha külföldről hív, akkor a +36 (1) 237-2372 számot kell tárcsáznia. A vonalak hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között állnak rendelkezésére.

Lídia
Miként tudok segítséget kérni az Allianz ügyfélszolgálatától, ha bármi problémám van?
2024-04-25 14:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-25 15:01
Az Allianz ügyfélszolgálata többféle módon elérhető, hogy Ön a legkényelmesebben tudjon segítséget kérni. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421 számot, hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 között, csütörtökön pedig 20:00-ig. Emellett online elérheti a weboldalunkat, ahol bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, hogy ellenőrizze szerződéseit vagy akár kárigényt is bejelentsen. Személyesen is felkeresheti az irodáinkat, amelyek címeit és nyitvatartását szintén megtalálja az oldalunkon. Bármilyen kérdése van, állunk rendelkezésére.

Léna
Milyen lehetőségeim vannak, ha szeretnék kapcsolatba lépni az Allianz ügyfélszolgálatával?
2024-03-26 01:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-26 02:02
Az Allianz ügyfélszolgálata többféleképpen is elérhető, hogy Ön a legmegfelelőbb módot választhassa. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421-es számot, amely hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 között, csütörtökön pedig 20:00-ig érhető el. Ezen kívül használhatja az online ügyfélszolgálatot is a weboldalunkon, ahol bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, vagy keresheti a Gyakran Ismételt Kérdések szekciónkat. Ha inkább személyesen szeretne érdeklődni, számos irodánk van az országban, ahol szívesen segítünk Önnek.

Agáta
Hogyan tudok ügyintézni, ha szeretném bejelenteni a káromat?
2024-02-29 01:08

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-29 02:08
Az Allianz Biztosító ügyfélszolgálata segít a kárigény bejelentésében. A weboldalon keresztül, a 'Kárbejelentés' szekció alatt tudja megtenni ezt a lépést, vagy hívhatja telefonon is a megfelelő ügyfélszolgálati számokat, amelyek nyitvatartási időben elérhetőek. Ezen kívül digitálisan, az Allianz mobilalkalmazásának segítségével is be tudja jelenteni a kárigényt. Ha bármilyen kérdése merülne fel a folyamattal kapcsolatban, bizalommal fordulhat hozzánk, és örömmel segítünk Önnek.

Katerina
Miként tudom elérni az Allianz ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van?
2024-01-09 08:50

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-09 09:07
Az Allianz ügyfélszolgálata többféleképpen is elérhető, hogy Önnek kényelmes legyen. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421-es számot, amely hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig van nyitva. Emellett online is intézheti ügyeit a weboldalon, ahol bejelentkezhet az ügyfélkapujába, kárigényt bejelenthet vagy a díjait befizetheti. Ha szeretne személyesen ügyintézni, számos iroda áll rendelkezésre országszerte, és ezek címét és nyitva tartását is megtalálja az Allianz weboldalán.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-30 13:18

Mi az a kártörténet nyilvántartó rendszer?
A kártörténet nyilvántartó rendszer egy olyan hely, ahol minden autó baleseteit és biztosításait nyilvántartják. Ha valaki biztosítást köt az autójára, a biztosítók innen tudják meg, hogy az autóval mi történt korábban, például volt-e balesete. Ez segít abban, hogy a biztosítók eldöntsék, mennyit kell fizetni a biztosításért. Olyan, mint egy nagy jegyzetfüzet, ahol minden autós eseményt felírnak.

Tudásportál - 2024-08-27 10:34

Utasbiztosítás hosszabbítás
Az utasbiztosítás hosszabbításával gondtalanul élvezheted az utazást, bármilyen hosszú is legyen. Ne hagyd magad védtelenül, gondoskodj magadról és a családodról!

Tudásportál - 2024-08-15 13:12

A casco biztosítás megszűnése díjnemfizetés miatt
A casco biztosítás azért van, hogy ha baj történik az autóddal – legyen az egy karcolás vagy egy nagyobb törés –, akkor a biztosító állja a javítás költségét. De ha nem fizeted a díjat, akkor ez a védelem megszűnik. És ha valami történik az autóddal, akkor sajnos neked kell kifizetned mindent a saját zsebedből.