Ivett
Miként kezelik az Allianz ügyfélszolgálata a telefonos megkereséseket?
2024-10-21 22:51
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-21 23:30
Az Allianz ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban válaszoljon a megkeresésekre. Fontos megjegyezni, hogy a hívások rögzítésre kerülnek, és a hangfelvételeket bizalmasan kezelik, ezáltal biztosítva a szolgáltatás minőségét.
Amélia
Mik a legfontosabb nyitvatartási időpontok az Allianz ügyfélszolgálatának?
2024-09-14 20:11
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-14 20:39
Az Allianz ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Szombaton és vasárnap zárva tartanak, így érdemes a hétköznapokban felvenni a kapcsolatot a szolgáltatással.
Katerina
Milyen alternatívák vannak, ha nem szeretnék telefonon ügyintézni?
2024-08-28 01:20
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 02:14
Ha nem szeretné telefonálni, akkor az Allianz online ügyfélszolgálatát használhatja, ami a weboldalon található. Ezen kívül lehetősége van e-mailt írni az ügyfélszolgálatnak az ugyfelszolgalat@allianz.hu címre, vagy használhatja az Allianz mobilalkalmazását, amely ingyenesen letölthető az alkalmazásáruházakból.
Daniella
Ha személyesen szeretnék beszélni valakivel az Allianznál, hol találhatók az irodák?
2024-07-11 06:29
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 06:50
Az Allianz-nak több irodája is van Magyarország szerte. Az irodák címeit és nyitvatartási idejét a következő linken találja: https://www.allianz.hu/hu_HU/lakossagi/karbejelentes-es-ugyintezes/ugyfelkapcsolati-pontok.html. Itt személyesen tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Jutka
Hol találom az Allianz weboldalát, és milyen szolgáltatásokat érhetek el rajta?
2024-06-24 11:38
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 12:26
Az Allianz weboldala a https://www.allianz.hu/ címen található. Itt bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, ahol ellenőrizheti a szerződéseit, bejelentheti a kárigényét, és befizetheti a díjait. Emellett számos más szolgáltatást is igénybe vehet online.
Csilla
Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Allianz ügyfélszolgálatával telefonon?
2024-05-08 16:47
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 17:02
Az Allianz ügyfélszolgálat telefonon is elérhető. A magyarországi telefonszám: +36 (1/20/30/70) 421-1421. Ha külföldről hív, akkor a +36 (1) 237-2372 számot kell tárcsáznia. A vonalak hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között állnak rendelkezésére.
Lídia
Miként tudok segítséget kérni az Allianz ügyfélszolgálatától, ha bármi problémám van?
2024-04-25 14:12
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-25 15:01
Az Allianz ügyfélszolgálata többféle módon elérhető, hogy Ön a legkényelmesebben tudjon segítséget kérni. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421 számot, hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 között, csütörtökön pedig 20:00-ig. Emellett online elérheti a weboldalunkat, ahol bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, hogy ellenőrizze szerződéseit vagy akár kárigényt is bejelentsen. Személyesen is felkeresheti az irodáinkat, amelyek címeit és nyitvatartását szintén megtalálja az oldalunkon. Bármilyen kérdése van, állunk rendelkezésére.
Léna
Milyen lehetőségeim vannak, ha szeretnék kapcsolatba lépni az Allianz ügyfélszolgálatával?
2024-03-26 01:12
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-26 02:02
Az Allianz ügyfélszolgálata többféleképpen is elérhető, hogy Ön a legmegfelelőbb módot választhassa. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421-es számot, amely hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 között, csütörtökön pedig 20:00-ig érhető el. Ezen kívül használhatja az online ügyfélszolgálatot is a weboldalunkon, ahol bejelentkezhet a saját ügyfélkapujába, vagy keresheti a Gyakran Ismételt Kérdések szekciónkat. Ha inkább személyesen szeretne érdeklődni, számos irodánk van az országban, ahol szívesen segítünk Önnek.
Agáta
Hogyan tudok ügyintézni, ha szeretném bejelenteni a káromat?
2024-02-29 01:08
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-29 02:08
Az Allianz Biztosító ügyfélszolgálata segít a kárigény bejelentésében. A weboldalon keresztül, a 'Kárbejelentés' szekció alatt tudja megtenni ezt a lépést, vagy hívhatja telefonon is a megfelelő ügyfélszolgálati számokat, amelyek nyitvatartási időben elérhetőek. Ezen kívül digitálisan, az Allianz mobilalkalmazásának segítségével is be tudja jelenteni a kárigényt. Ha bármilyen kérdése merülne fel a folyamattal kapcsolatban, bizalommal fordulhat hozzánk, és örömmel segítünk Önnek.
Katerina
Miként tudom elérni az Allianz ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van?
2024-01-09 08:50
BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-09 09:07
Az Allianz ügyfélszolgálata többféleképpen is elérhető, hogy Önnek kényelmes legyen. Telefonon hívhatja a +36 (1/20/30/70) 421-1421-es számot, amely hétfőtől péntekig 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig van nyitva. Emellett online is intézheti ügyeit a weboldalon, ahol bejelentkezhet az ügyfélkapujába, kárigényt bejelenthet vagy a díjait befizetheti. Ha szeretne személyesen ügyintézni, számos iroda áll rendelkezésre országszerte, és ezek címét és nyitva tartását is megtalálja az Allianz weboldalán.
Mi az a kártörténet nyilvántartó rendszer?
A kártörténet nyilvántartó rendszer egy olyan hely, ahol minden autó baleseteit és biztosításait nyilvántartják. Ha valaki biztosítást köt az autójára, a biztosítók innen tudják meg, hogy az autóval mi történt korábban, például volt-e balesete. Ez segít abban, hogy a biztosítók eldöntsék, mennyit kell fizetni a biztosításért. Olyan, mint egy nagy jegyzetfüzet, ahol minden autós eseményt felírnak.
Utasbiztosítás hosszabbítás
Az utasbiztosítás hosszabbításával gondtalanul élvezheted az utazást, bármilyen hosszú is legyen. Ne hagyd magad védtelenül, gondoskodj magadról és a családodról!
A casco biztosítás megszűnése díjnemfizetés miatt
A casco biztosítás azért van, hogy ha baj történik az autóddal – legyen az egy karcolás vagy egy nagyobb törés –, akkor a biztosító állja a javítás költségét. De ha nem fizeted a díjat, akkor ez a védelem megszűnik. És ha valami történik az autóddal, akkor sajnos neked kell kifizetned mindent a saját zsebedből.