A K&H Biztosító országszerte kiterjedt fiókhálózattal rendelkezik, ahol személyesen is felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de telefonon és online is elérhető.
KH Ügyfélszolgálat: Segítségnyújtás Minden Esetben
A K&H Biztosító kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa, beleértve a gyors és hatékony ügyfélszolgálatot is. A K&H ügyfélszolgálata számos módon áll rendelkezésre, hogy Ön a legmegfelelőbb csatornán keresztül kaphasson segítséget. A K&H ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítse Önt.
Elérhetőségek:
Telefon:
A K&H ügyfélszolgálata a hét minden napján, 24 órában elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355, telefonszámon a 4-es menüponttal hívható. A hívást követően automatikus menürendszer segít Önt a megfelelő osztályhoz irányítani, de lehetőség van élő ügyfélszolgálati munkatárssal is beszélni.
A telefonos ügyfélszolgálat az alábbi időpontokban áll rendelkezésedre:
A K&H Biztosító weboldalán (https://ugyfelportal.kh.hu/) a "Segítség és Kapcsolat" menüpont alatt megtalálja a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) listáját, valamint további hasznos információkat a különböző biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ezen az oldalon online űrlapot is kitölthet, ha kérdése vagy kérése van a K&H ügyfélszolgálatához.
E-mail:
Amennyiben e-mailben szeretné felvenni a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, írjon a biztosito@kh.hu címre. A levélben adja meg nevét, elérhetőségét, a biztosítási szerződés számát és a kérdése vagy kérése részletes leírását. biztosito@kh.hu
Személyes ügyintézés:
Ha személyesen szeretné felvenni a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, látogasson el bármelyik K&H Bankfiókba. A bankfiókok munkatársai készséggel segítenek Önnek a biztosítási ügyeiben. A K&H Bankfiókok nyitvatartási idejét a weboldalon (https://www.kh.hu/fiokkereso) ellenőrizheti. Központi cím: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. és a levelezési cím: K&H Biztosító 1851 Budapest
K&H Chat:
A K&H Bank mobilbank alkalmazásában elérhető a K&H Chat szolgáltatás, amelyen keresztül online cseveghet a K&H ügyfélszolgálatával. A K&H Chat a hét minden napján, 8:00 és 16:30 óra között áll rendelkezésre, amennyiben van elérhető ügyfélszolgálati munkatárs.
A K&H ügyfélszolgálatával kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el a K&H Biztosító weboldalára (https://ugyfelportal.kh.hu/) vagy hívja a +36 1 335 3355 telefonszámot.
Fontos:
A K&H ügyfélszolgálat munkatársai magyar nyelven állnak rendelkezésre.
A K&H ügyfélszolgálatával történő kapcsolatfelvételhez szüksége lesz a szerződéskötéskor megadott személyes adataira.
Bízunk benne, hogy ez az ismertető hasznos volt a K&H ügyfélszolgálattal kapcsolatban. Ha bármilyen további kérdése van, kérjük, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot.
Ne feledje: A K&H ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítse Önt. Kérjük, tartsa kéznél a biztosítási szerződés számát, ha felveszi a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, hogy azonosítani tudják Önt és a szerződését.
Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Számlaszám: 10402142-49484949-48531143
Kérdések
További cikkek
Tudásportál - 2024-07-09 16:21
A kötelező biztosítás ellenőrzése Több módon is lehetséges a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) ellenőrzése, Biztosítón, alkuszon vagy biztosító társaság ügyfélportálján keresztül.
Tudásportál - 2024-08-22 17:41
A kötelező biztosítás utalása A kötelező biztosítás utalása egy gyakori és kényelmes módja a díjfizetésnek, de vannak más lehetőségek is.
Tudásportál - 2024-08-30 05:09
Utasbiztosítás üzleti utakhoz Az üzleti utak elengedhetetlenek a vállalkozások sikeréhez, de kockázatokkal is járhatnak. Ezért kifejezetten ajánlott az utasbiztosítás üzleti utakhoz, hogy gondtalanul végezhesse munkáját.