Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Kárkifizetés

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

A Kárkifizetés vagy kárrendezés a kárrendezés utolsó mozzanata, amikor az utalványozott összeget átutalják a kártérítésre jogosultnak.



A Kárkifizetés: Minden, Amit Tudni Kell

A Kárkifizetés, más néven kárrendezés, a biztosítási folyamat utolsó és egyben legfontosabb mozzanata. Ekkor kapja meg a kártérítésre jogosult a biztosítótól a kártérítést. Ez a folyamat biztosítja a pénzügyi kompenzációt a biztosított számára a biztosítási szerződés feltételei alapján elszenvedett károkért.

Hogyan zajlik a Kárkifizetés?

  1. Kárbejelentés: A kár bekövetkezte után a biztosítottnak haladéktalanul értesítenie kell a biztosítót. A bejelentés során meg kell adni a kár körülményeinek, időpontjának, helyszínének és mértékének leírását.
  2. Kárfelvétel és dokumentáció: A biztosító kárszakértőt küld a helyszínre, aki felméri a károkat és összegyűjti a szükséges dokumentumokat. Ezek lehetnek fényképek, rendőrségi jelentések, szakértői vélemények, számlák stb. A dokumentumok segítik a biztosítót a kár mértékének és okának megállapításában.
  3. Igény értékelése: A biztosító elemzi a káresemény körülményeit és a kárfelvételi jelentést. Ennek alapján ellenőrzi, hogy a kár fedezett-e a biztosítási szerződés alapján. Itt dől el a kártérítési összeg mértéke és az igény jogossága.
  4. Döntéshozatal: A biztosító tájékoztatja a biztosítottat a döntésről. Ez magában foglalja a elfogadott és elutasított igények részleteit is. Amennyiben az igényt elfogadják, a biztosító megállapítja a kifizetés összegét.
  5. Kárkifizetés: A jóváhagyott kárigény esetén a biztosító elrendeli a kártérítés kifizetését. Ez általában pénzügyi átutalással történik a biztosított számlájára. A kifizetés módja és ideje a szerződésben foglaltaktól és a kár típusától függően változhat.
  6. Utókövetés: Bizonyos esetekben a kárkifizetés után is szükség lehet további kommunikációra vagy intézkedésre. Ez például akkor fordulhat elő, ha a helyreállítási munkálatok további ellenőrzést igényelnek.
Kárkifizetés

Miért fontos a Kárkifizetés?

A Kárkifizetés a biztosítási szerződés kulcsfontosságú eleme. Ez biztosítja a biztosítottak számára a pénzügyi segítséget az általuk elszenvedett veszteségek enyhítésére. A gyors és hatékony kárkifizetés növeli a biztosítók piaci hírnevét és ügyfél-elégedettségét is. A kárpótlás lehetővé teszi a biztosítottak számára, hogy:

  • Helyreállítsák eredeti vagy megfelelő állapotukat a káresemény előtt.
  • Csökkentsék a negatív pénzügyi hatásokat, amelyek a váratlan eseményekből adódhatnak.

Kinek a feladata a kárkifizetés?

A kárkifizetés lebonyolítása a biztosító társaság feladata. A biztosítottnak be kell jelentenie a kárt a biztosítójának, aki ezt követően kárfelmérést végez. A kárfelvétel során a biztosító munkatársai felmérik a károk mértékét, összegyűjtik a szükséges dokumentumokat, és megállapítják a kártérítés összegét. Ha a kárigény jogosultnak minősül, a biztosító átutalja a megítélt összeget a károsultnak.

Hol olvashatók az erre vonatkozó feltételek a biztosítás esetén?

A kárkifizetés feltételei a biztosítási szerződésben szerepelnek. A szerződésben részletesen le van írva, hogy milyen típusú károkra nyújt fedezetet a biztosítás, mennyire terjed ki a fedezet, milyen dokumentumokra van szükség a kárigény benyújtásához, és hogyan történik a kárkifizetés. Fontos, hogy a biztosított alaposan olvassa el a szerződést, és tisztában legyen a kárkifizetés feltételeivel, mielőtt bármilyen káreseményt bejelentene.

A kárkifizetés lépései:

  1. Kárbejelentés: A károsult köteles a lehető leghamarabb bejelenteni a kárt a biztosítójának. A bejelentést telefonon, online, vagy személyesen is meg lehet tenni.
  2. Kárfelvétel: A biztosító kárszakértőt küld a helyszínre, aki felméri a károkat és összegyűjti a szükséges dokumentumokat.
  3. Igény értékelése: A biztosító elemzi a káresemény körülményeit és a kárfelvételi jelentést, hogy megállapítsa, a kár fedezett-e a biztosítási szerződés alapján.
  4. Döntéshozatal: A biztosító tájékoztatja a károsultat a döntésről, beleértve az elfogadott és elutasított igények részleteit is. Ha az igényt elfogadják, a biztosító megállapítja a kifizetés összegét.
  5. Kárkifizetés: A jóváhagyott kárigény esetén a biztosító elrendeli a kártérítés kifizetését, amely általában banki átutalással történik a károsult számlájára.
  6. Utókövetés: Bizonyos esetekben a kárkifizetés után is szükség lehet további kommunikációra vagy intézkedésre, például, ha a helyreállítási munkálatok további ellenőrzést igényelnek.

A Kárkifizetés befolyásoló tényezői:

  • A biztosítási szerződés: A fedett és nem fedett kockázatok, a kizáró feltételek, a önrész mértéke és a kárkifizetés módja a biztosítási szerződésben szerepel.
  • A kár típusa és mértéke: A kár mértéke és kategóriája befolyásolja a kárkifizetés összegét és módját.
  • A káresemény körülményei: A biztosító vizsgálhatja a káresemény körülményeit, hogy megállapítsa, van-e felelősség a kárért.
  • A benyújtott dokumentumok: A kárbejelentéshez szükséges dokumentumok hiánya vagy késedelme késleltetheti a kárkifizetést.

A Kárkifizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek:

  • A károsult jogai: A károsultnak joga van tájékoztatást kérni a kárkifizetésről, megkérdőjelezni a biztosító döntését, és jogi útra terelni a vitát.
  • A biztosító kötelezettségei: A biztosítónak kötelessége a kárbejelentést megvizsgálni, a kárt felmérni, döntést hozni a kárkifizetésről, és a kárpótlást megfelelően teljesíteni.

Tippek a gyorsabb és zökkenőmentesebb Kárkifizetéshez:

  • Haladéktalanul jelentse be a kárt a biztosítónak.
  • Gyűjtse össze a szükséges dokumentumokat.
  • Munkálkodjon együtt a biztosító kárszakértőjével.
  • Tartsa a biztosítót tájékoztatva a fejleményekről.
  • Ismerje meg a jogait és kötelezettségeit.

A Kárkifizetés egy összetett folyamat, de a biztosítási szerződés alapos átolvasásával, a szükséges dokumentumok összegyűjtésével és a biztosítóval való együttműködéssel gyorsabbá és zökkenőmentesebbé tehető.

Kérdések

Jázmin
Hogyan tudom nyomon követni a kárigényemet?
2025-04-21 14:23

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-04-21 15:13
A kárigénye nyomon követése érdekében érdemes folyamatosan kapcsolatban lennie a biztosítójával. Kérdezheti őket telefonon, de sok biztosító online felületet is biztosít, ahol ellenőrizheti az igény állapotát. Mindig tartsa naprakészen a biztosítót a kárfelvétel előrehaladására vonatkozó bármilyen információval.

Anett
Mennyi időt fog igénybe venni a kárkifizetési folyamat?
2025-04-15 02:20

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-04-15 03:16
A kárkifizetési folyamat időtartama változó lehet, hiszen több tényezőtől függ, például a kár összegétől és a benyújtott dokumentumok teljességétől. Általánosságban elmondható, hogy ha minden dokumentáció rendben van, a kifizetés gyorsan, akár néhány héten belül is megtörténhet.

Mariann
Milyen dokumentumokat kell összegyűjtenem a kár bejelentéséhez?
2025-04-04 07:29

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-04-04 07:51
A kárbejelentéshez szükséges dokumentumok közé tartoznak a kárfelvételi jelentés, fényképek a kárról, rendőrségi jelentések, valamint bármilyen szakértői vélemény vagy számla, amely igazolja a kárt. A biztosító kárszakértője az összeállított dokumentumok alapján fogja értékelni a kár mértékét és okát.

Ilona
Mi történik, ha kárt szenvedek és nem értesítem azonnal a biztosítómat?
2025-03-31 12:38

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-31 13:27
Ha nem értesíti a biztosítóját azonnal a kár bekövetkezte után, az késleltetheti a kárkifizetési folyamatot, és esetleg a kárigény elutasításához is vezethet. A biztosítók általában azt kérik, hogy a károsultak a lehető leghamarabb jelentsék be a kárt. Ezért érdemes figyelni arra, hogy a bejelentést a lehető leghamarabb megtegyék.

Emma
Miért van jelentősége a káresemény körülményeinek?
2025-03-23 19:59

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-23 20:40
A káresemény körülményei befolyásolják a kárkifizetési eljárást, mivel a biztosító ezen információk alapján állapítja meg a felelősséget a kárért. Az egyértelmű, részletes leírás segíthet abban, hogy a folyamat gördülékenyebben haladjon és a jogosult kárigények gyorsan teljesüljenek.

Lídia
Mi történik, ha a kár összegyűjtött dokumentumok nélkül kerül bejelentésre?
2025-03-12 00:08

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-12 00:15
Ha a kár bejelentésekor nem állnak rendelkezésre a szükséges dokumentumok, az késleltetheti a kárkifizetést. A biztosító nem tudja kellően megvizsgálni az igényt, ezért fontos, hogy a bejelentéshez minden releváns információt és dokumentumot csatoljunk.

Ildikó
Milyen jogaim vannak a kárkifizetés során?
2025-03-08 05:17

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-03-08 05:51
A károsult jogi lehetőségei közé tartozik, hogy tájékoztatást kérjen a kárkifizetés folyamatáról, megkérdőjelezze a biztosító döntését, és szükség esetén jogi útra terelje az ügyet. Fontos, hogy ismerje a jogait, hogy a lehető legjobban érvényesíthesse az érdekeit.

Lana
Hol találom meg a kárkifizetésre vonatkozó feltételeket?
2025-02-28 03:37

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-28 03:59
A kárkifizetés feltételeit a biztosítási szerződésben találja meg, amely részletesen tartalmazza, hogy milyen típusú károkra vonatkozik a fedezet, és milyen dokumentumokra van szükség a kárigény benyújtásához. Fontos, hogy alaposan olvassa el a szerződést, mielőtt bármit bejelentene.

Lara
Mit tehetek, hogy felgyorsítsam a kárkifizetést?
2025-02-24 08:46

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-24 09:35
A kárkifizetés gyorsításához fontos, hogy haladéktalanul jelezze a kárt a biztosítónak, illetve gyűjtse össze a szükséges dokumentumokat. Emellett érdemes együttműködni a biztosító kárszakértőjével, és folyamatosan tájékoztatni őket a fejleményekről.

Héra
Mivel foglalkozik a biztosító a kárkifizetés után?
2025-02-13 13:55

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-13 14:11
A kárkifizetés után a biztosító bizonyos esetekben további kommunikációra vagy intézkedésre is szükség lehet. Ez például akkor fordulhat elő, ha a helyreállítási munkálatok további ellenőrzést igényelnek, vagy ha a biztosított további információt kér a kárkifizetés módjáról.

Annabella
Hogyan értesít a biztosító a döntésről?
2025-02-09 18:03

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-09 18:46
A biztosító tájékoztatja a biztosítottat a döntéséről, amely tartalmazza az elfogadott és elutasított igények részleteit. Ezen információk alapján a biztosított tudni fogja, hogy a költségei milyen szintű kártérítésben részesülnek, és hogy van-e szükség további lépésekre.

Ágota
Miért fontos az igény értékelése?
2025-01-30 23:12

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-30 23:22
Az igény értékelése azért lényeges, mert a biztosító itt elemzi a káresemény körülményeit, hogy megállapítsa, a kár fedezve van-e a biztosítási szerződés által. Ez alapján dől el az igény jogossága és a kártérítési összeg, ami a biztosított számára kifizethető.

Ágota
Meddig tart a kárkifizetési folyamat?
2025-01-22 11:03

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-22 11:11
A kárkifizetési folyamat időtartama változó, mivel több lépésből áll. A bejelentéstől kezdve a kárfelvételen át az igény értékeléséig lehet néhány nap vagy akár hónap is, attól függően, hogy mennyi dokumentáció szükséges és milyen típusú kárról van szó. A biztosító igyekszik minél előbb döntést hozni és tájékoztatni a károsultat.

Léda
Mire számíthatok a kárfelvétel során?
2025-01-18 16:12

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-18 16:46
A kárfelvétel során a biztosító kárszakértője érkezik a helyszínre, hogy felmérje a károkat. Ő összegyűjti a szükséges dokumentumokat, mint például fényképek, rendőrségi jelentések és számlák. Ezek a dokumentumok segítik a biztosítót a kár mértékének és okának megállapításában.

Jávorka
Hogyan tudom bejelenteni a kárt a biztosítómnak?
2025-01-14 07:27

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-14 08:25
A kárbejelentést a lehető leghamarabb meg kell tenni, telefonon, online vagy személyesen. A bejelentés során fontos, hogy pontosan elmondja a kár körülményeit, időpontját, helyszínét és mértékét, hogy a biztosító megfelelő információkat kapjon a helyszíni vizsgálathoz.

Mirella
Mi az a kárkifizetés, és miért fontos?
2025-01-03 22:54

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-03 23:12
A kárkifizetés a biztosítási folyamat legfontosabb része, ahol a biztosított megkapja a kártérítést a biztosítójától. Ez pénzügyi kompenzációt jelent az elszenvedett károkra a biztosítási szerződés alapján. Fontos, mert segít a biztosítottaknak helyreállítani az eredeti állapotukat, és csökkenteni a pénzügyi hatásokat, amik a váratlan eseményekből adódnak.

Jávorka
Hogyan tudom biztosítani, hogy a kárkifizetési folyamat zökkenőmentesen zajlódjon?
2024-12-09 06:41

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-09 06:57
Az zökkenőmentes kárkifizetés érdekében legelőször is ajánlott alaposan átnézni a biztosítási szerződését és megismerni a benne foglalt feltételeket. Gyűjtse össze a szükséges dokumentumokat, mint például fényképeket és rendőrségi jelentéseket, amelyek segíthetnek a kár mértékének és okának megállapításában. Fontos a folyamatos kommunikáció a biztosítóval, hogy tájékoztassa őket a fejleményekről. Végül, ha közvetlenül és együttműködően lép fel a biztosító kárszakértőjével, az szintén segíthet a folyamat felgyorsításában.

Romina
Miért fontos, hogy minél előbb bejelentsem a kárt a biztosítónak?
2024-11-22 11:50

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-22 12:33
A kár bejelentése a legelső és legfontosabb lépés a kárkifizetési folyamat során. Amint a kár bekövetkezik, fontos, hogy azonnal értesítse a biztosítóját, mivel a bejelentés késlekedése késleltetheti a kárfelmérést és a kifizetést. A biztosító így időben el tudja küldeni a kárszakértőt, aki felméri a károkat, és ezáltal könnyebben meghatározható a kártérítés összege. Továbbá, a biztosítónak a szerződésben foglalt határidők betartása is fontos, hiszen a késlekedés esetén kártérítési igénye is elutasításra kerülhet.

Gyöngyi
Hogyan segíthet a biztosító a kárkifizetés gyorsabb lebonyolításában?
2024-10-13 03:54

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-13 04:19
A biztosító segíthet a kárkifizetés gyorsabb lebonyolításában, ha a biztosított azonnal bejelenti a kárt, és együttműködik a kárszakértővel. Fontos, hogy a szükséges dokumentumokat időben begyűjtsék, és a biztosított tájékoztassa a biztosítót a fejleményekről. A folyamat zökkenőmentesebbé tétele érdekében érdemes alaposan áttekinteni a biztosítási szerződés feltételeit is.

Ivett
Mi történik, ha a biztosító elutasítja a kárigényt?
2024-09-26 08:03

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-26 08:55
Ha a biztosító elutasítja a kárigényt, erről tájékoztatja a biztosítottat, és részletesen elmagyarázza az okokat. A károsultnak joga van megkérdőjelezni a biztosító döntését, és joga van akár jogi útra is terelni az ügyet. Amennyiben a döntés nem elfogadható, érdemes további információkat kérni a biztosítótól a jogi lépések előtt.

Lídia
Mit jelent az igény értékelése a biztosító számára?
2024-08-15 03:43

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-15 04:12
Az igény értékelése során a biztosító alaposan elemzi a káresemény körülményeit és a kárfelvételi jelentést. Ez a folyamat segít megállapítani, hogy a kár fedezett-e a biztosítási szerződés alapján, és itt dől el a kártérítési összeg mértéke is. Fontos, hogy ez a lépés pontosan történjen, hogy a jogos igények megfelelően teljesüljenek.

Betti
Mi történik a kárfelvétel során?
2024-07-18 16:40

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-18 17:14
A kárfelvétel során a biztosító kárszakértőt küld a helyszínre, aki felméri a károkat és dokumentációt gyűjt. Ennek során különböző bizonyítékokat, mint például fényképeket, rendőrségi jelentéseket és számlákat kell összegyűjteni. Ezek a dokumentumok segítik a biztosítót a kár mértékének és okának megállapításában, így a kárigény alaposan el tudja bírálni.

Laura
Hogyan zajlik a kárbejelentés folyamata?
2024-06-16 04:31

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-16 05:03
A kárbejelentés a kár bekövetkezte után haladéktalanul történik, amikor a biztosítottnak értesítenie kell a biztosítót. A bejelentés során részletesen meg kell adni a kár körülményeit, időpontját, helyszínét és mértékét. Ez az első lépés a kárkifizetés folyamatában, és nagyon fontos annak érdekében, hogy a biztosító megfelelően tudja kezelni az igényt.

Léna
Mi az a kárkifizetés, és miért fontos?
2024-05-08 23:18

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 23:34
A kárkifizetés, vagy más néven kárrendezés, a biztosítási folyamat utolsó és legfontosabb lépése. Ez biztosítja a kártérítés kifizetését a biztosítottaknak a szerződés feltételei alapján elszenvedett károkért. Fontos, mert segít a biztosítottaknak a pénzügyi helyzetük helyreállításában és a veszteségek enyhítésében, így csökkentve a negatív hatásokat egy váratlan esemény után.

Loretta
Milyen lépéseket kell tennem, ha kár ér engem és szeretnék kártérítést kapni?
2024-04-02 01:17

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-02 01:20
A kárbejelentés az első és legfontosabb lépés. Miután a kár bekövetkezett, azonnal értesítenie kell a biztosítóját, megadva a kár pontos körülményeit. Ezt követően a biztosító kárszakértőt küld, aki felméri a károkat és összegyűjti a szükséges dokumentumokat, például fényképeket és rendőrségi jelentéseket. Ezután a biztosító elemzi a káreseményt a szerződés feltételei alapján, és dönt a kártérítési igényről. Ha az igényt elfogadják, a kártérítést általában banki átutalással kapja meg a biztosított.

Rebeka
Miért fontosak a kárkifizetések a biztosítók számára?
2024-03-11 05:15

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-11 05:36
A kárkifizetések kulcsfontosságúak a biztosítók hírnevének és ügyfélelégedettségének növelése szempontjából. Amikor egy biztosító gyorsan és hatékonyan kezel egy kárigényt, az ügyfelek nagyobb bizalommal fordulnak hozzájuk a jövőben. Ezenkívül a kárkifizetések segítenek az embereknek a pénzügyi nehézségek enyhítésében, lehetővé téve számukra, hogy helyreállítsák a káresemény előtti állapotukat. A biztosítóknak tehát nemcsak a jogi kötelezettségeiknek kell eleget tenniük, hanem a piaci versenyképességük megőrzése érdekében is fontos, hogy jó kárkifizetési gyakorlatokat alakítsanak ki.

Tünde
Mik a legfontosabb lépések, amiket követnem kell, ha kár ér engem?
2024-02-09 21:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-09 21:47
A legelső lépés, hogy haladéktalanul be kell jelentenie a kárt a biztosítójának. Ezután a biztosító kárszakértőt küld a helyszínre, aki felméri a károkat, és összegyűjti a szükséges dokumentációt, mint például fényképek és rendőrségi jelentések. A biztosító ezután értékeli az igényt, és ha az jogosult, elkészítik a kártérítés összegét. Végül, ha az igényt elfogadják, a biztosító a kártérítést banki átutalással teljesíti. Fontos, hogy a folyamat során együttműködjön a biztosítóval, és összegyűjtse a megfelelő dokumentumokat.

Orsika
Mi történik, ha kárt szenvedek és szeretném, hogy a biztosítóm kifizessen?
2024-01-16 10:58

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-16 11:28
Amikor kárt szenved, első lépésként fontos, hogy haladéktalanul értesítse a biztosítóját a kárról. A bejelentés során meg kell adnia a kár részleteit, mint a körülmények, időpont és helyszín. Ezt követően a biztosító kárszakértőt küld, aki felméri a károkat és összegyűjti a szükséges dokumentumokat, például fényképeket vagy rendőrségi jelentéseket. A biztosító ezután elemezni fogja az eset körülményeit, és amennyiben a kár fedezett a szerződés alapján, kifizetheti a kártérítést. A hatékony együttműködés segíti a folyamat gyorsabb lebonyolítását.

További cikkek
Tudásportál - 2024-09-12 14:32

Casco Bonus besorolás és a Bonus-Malus rendszer kapcsolata
A casco biztosítás világában a bonus-malus rendszer, bár hasonló a kötelező gépjármű felelősségbiztosításéhoz, számos különbséget és bonyolultságot rejt magában. A biztosítók a kártörténeti adatok és a járműre vonatkozó kármentes évek számát egyaránt figyelembe veszik a díjszámításnál.

Tudásportál - 2024-08-30 10:37

A legolcsóbb kötelező biztosítás
A legolcsóbb kötelező biztosítás megtalálása összetett feladat, de nem lehetetlen. Számos tényezőt kell figyelembe venni a díjak összehasonlításakor, és nem feltétlenül az a legolcsóbb ajánlat a legjobb.

Tudásportál - 2024-08-25 06:43

Lakásbiztosítás hitelhez
A lakáshitelhez kötelező a lakásbiztosítás megkötése. Ez a bankok számára garanciát jelent arra az esetre, ha a fedezetként szolgáló ingatlan kár szenvedne. A lakásbiztosítás hitelhez fedezetének minimumra kell kiterjednie a tűz-, robbanás-, viharkárra, valamint a vezetékes vízkárokra.