Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

KH Ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

A K&H Biztosító országszerte kiterjedt fiókhálózattal rendelkezik, ahol személyesen is felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de telefonon és online is elérhető.



KH Ügyfélszolgálat: Segítségnyújtás Minden Esetben

A K&H Biztosító kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa, beleértve a gyors és hatékony ügyfélszolgálatot is. A K&H ügyfélszolgálata számos módon áll rendelkezésre, hogy Ön a legmegfelelőbb csatornán keresztül kaphasson segítséget. A K&H ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítse Önt.

Elérhetőségek:

  • Telefon:
    • A K&H ügyfélszolgálata a hét minden napján, 24 órában elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon a 4-es menüponttal hívható. A hívást követően automatikus menürendszer segít Önt a megfelelő osztályhoz irányítani, de lehetőség van élő ügyfélszolgálati munkatárssal is beszélni.

A telefonos ügyfélszolgálat az alábbi időpontokban áll rendelkezésedre: 

hétfő: 8.00 - 17.00
kedd: 8.00 - 20.00
szerda-csütörtök: 8.00 - 16.30
péntek: 8.00 - 16.00
szombat - vasárnap: zárva
Weboldal:

  • A K&H Biztosító weboldalán (https://ugyfelportal.kh.hu/) a "Segítség és Kapcsolat" menüpont alatt megtalálja a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) listáját, valamint további hasznos információkat a különböző biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ezen az oldalon online űrlapot is kitölthet, ha kérdése vagy kérése van a K&H ügyfélszolgálatához.
  • E-mail:
    • Amennyiben e-mailben szeretné felvenni a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, írjon a biztosito@kh.hu címre. A levélben adja meg nevét, elérhetőségét, a biztosítási szerződés számát és a kérdése vagy kérése részletes leírását. biztosito@kh.hu
  • Személyes ügyintézés:
    • Ha személyesen szeretné felvenni a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, látogasson el bármelyik K&H Bankfiókba. A bankfiókok munkatársai készséggel segítenek Önnek a biztosítási ügyeiben. A K&H Bankfiókok nyitvatartási idejét a weboldalon (https://www.kh.hu/fiokkereso) ellenőrizheti. Központi cím: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. és a levelezési cím: K&H Biztosító 1851 Budapest
  • K&H Chat:
    • A K&H Bank mobilbank alkalmazásában elérhető a K&H Chat szolgáltatás, amelyen keresztül online cseveghet a K&H ügyfélszolgálatával. A K&H Chat a hét minden napján, 8:00 és 16:30 óra között áll rendelkezésre, amennyiben van elérhető ügyfélszolgálati munkatárs.

Személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása:

hétfő: 8.00 - 17.00
kedd: 8.00 - 16.30
szerda: 8.00 - 17.00
csütörtök: 8.00 - 16.30
péntek: 8.00 - 15.00
szombat - vasárnap: zárva

További Információk:

A K&H ügyfélszolgálatával kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el a K&H Biztosító weboldalára (https://ugyfelportal.kh.hu/) vagy hívja a +36 1 335 3355 telefonszámot.

Fontos:

  • A K&H ügyfélszolgálat munkatársai magyar nyelven állnak rendelkezésre.
  • A K&H ügyfélszolgálatával történő kapcsolatfelvételhez szüksége lesz a szerződéskötéskor megadott személyes adataira.

Bízunk benne, hogy ez az ismertető hasznos volt a K&H ügyfélszolgálattal kapcsolatban. Ha bármilyen további kérdése van, kérjük, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot.

Ne feledje: A K&H ügyfélszolgálata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítse Önt. Kérjük, tartsa kéznél a biztosítási szerződés számát, ha felveszi a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával, hogy azonosítani tudják Önt és a szerződését.

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: K&H Biztosító Zrt
  • Székhely: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
  • Telefonszám: (06-1) 461-5200, (06-1/20/30/70) 335-3355
  • e-mail: biztosito@kh.hu
  • Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: Cg.01-10-041919
  • Adószám: 10765920-4-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 10402142-49484949-48531143
Kérdések

Tűzvirág
Hogyan érhetem el a K&H ügyfélszolgálatot, ha segítségre van szükségem?
2024-10-21 21:43

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-21 21:43
A K&H ügyfélszolgálatot többféle módon is elérheti. Telefonon a +36 1/20/30/70 335 3355 számon hívhatja őket, ami a hét minden napján, 24 órában rendelkezésre áll. E-mailben is felveheti a kapcsolatot a biztosito@kh.hu címre írva, megadva a szükséges információkat, például a biztosítási szerződés számát. Online is talál segítséget a K&H Biztosító weboldalán a 'Segítség és Kapcsolat' menüpont alatt, ahol egy űrlapot is kitölthet. Emellett személyesen is megkeresheti bármelyik K&H bankfiókot, ahol a munkatársak szívesen segítenek Önnek.

Ditte
Hogyan lehet felvenni a kapcsolatot a K&H ügyfélszolgálatával?
2024-10-19 19:11

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 19:11
A K&H ügyfélszolgálata több csatornán is elérhető. Telefonon a hét minden napján, 24 órában lehet hívni a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon. E-mailben a biztosito@kh.hu címre várják az ügyfelek kérdéseit. Továbbá, a K&H Bankfiókokban is lehetőség van személyes ügyintézésre, ahol a munkatársak szívesen segítenek. Online is lehet kapcsolatba lépni a K&H Chat szolgáltatáson keresztül, amely 8:00 és 16:30 óra között áll rendelkezésre.

Zarina
Hogyan érhetem el a K&H ügyfélszolgálatát?
2024-10-16 20:08

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-16 20:08
A K&H ügyfélszolgálata több csatornán is elérhető. Telefonon a +36 1/20/30/70 335 3355 számon hívható, ami a hét minden napján 24 órában rendelkezésre áll. Emellett e-mailben is kapcsolatba léphet a biztosito@kh.hu címen, ahol meg kell adnia nevét, elérhetőségét és a kérdésének részletes leírását. Továbbá személyesen is intézheti ügyeit bármely K&H Bankfiókban, ahol a munkatársak szívesen segítenek. Az online lehetőségek között a K&H Chat szolgáltatás is elérhető a mobilbank alkalmazásban, amely hétfőtől péntekig, reggel 8 és délután 4:30 között működik.

Emerita
Milyen módokon lehet elérni a K&H ügyfélszolgálatát?
2024-10-13 14:56

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-13 14:56
A K&H ügyfélszolgálat számos csatornát kínál az ügyfelei számára. Telefonon a +36 1/20/30/70 335 3355 számon érhetjük el őket, ami a hét minden napján, 24 órában elérhető. E-mailen keresztül is kapcsolatba léphetünk a biztosito@kh.hu címen, ahol érdemes megadni a nevünket és a kérdésünket. A K&H weboldalán is találunk hasznos információkat és egy online űrlapot, mellyel kérdéseinket elküldhetjük. Személyesen pedig bármely K&H bankfiókban kérhetünk segítséget az ott dolgozó munkatársaktól.

Polli
Milyen módokon lehet kapcsolatba lépni a K&H ügyfélszolgálatával?
2024-10-13 14:30

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-13 14:30
A K&H ügyfélszolgálata több csatornát kínál az ügyfelek számára. Telefonon a hét minden napján, 24 órán keresztül elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355 számon. E-mailben is lehet kapcsolatba lépni a biztosito@kh.hu címen, ahol fontos információkat kell megadni a levélben. Emellett a K&H weboldalán lehetősége van online űrlap kitöltésére, és személyes ügyintézésre is van lehetőség bármely K&H Bankfiókban. Végül a K&H mobilbank alkalmazásában elérhető a K&H Chat szolgáltatás, amely heti 5 napon, meghatározott időszakban elérhető.

Kinga
Milyen elérhetőségeken keresztül tudok kapcsolatba lépni a K&H ügyfélszolgálatával?
2024-10-10 17:24

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-10 17:24
A K&H ügyfélszolgálatát többféle módon elérheti. Telefonon a +36 1/20/30/70 335 3355 számon, ahol az automatizált menürendszer segít az ügyintézésben, de élő ügyfélszolgálati munkatárs is elérhető. E-mailben a biztosito@kh.hu címre írhatsz, fontos, hogy a levélben megadd a nevedet, elérhetőségedet és a biztosítási szerződés számát. Személyesen a bármelyik K&H Bankfiókban is intézheted ügyeidet, aminek nyitvatartását a weboldalon ellenőrizheted. Továbbá, a K&H Chat szolgáltatás is rendelkezésedre áll a mobilbank alkalmazásban, ahol online cseveghetsz az ügyfélszolgálattal.

Miléna
Milyen módokkal érhetjük el a K&H ügyfélszolgálatát?
2024-10-07 14:27

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-07 14:27
A K&H ügyfélszolgálata többféleképpen elérhető, hogy az ügyfelek a legmegfelelőbb csatornát választhassák. Telefonon a +36 1/20/30/70 335 3355 számot hívva, a hét minden napján, 24 órában elérhetjük őket. E-mailben a biztosito@kh.hu címre írhatunk, ahol fontos, hogy megadjuk nevünket, elérhetőségünket és a kérdésünket. Emellett a K&H Bankfiókokban személyesen is intézhetjük ügyeinket, ahol a munkatársak készséggel segítenek. Továbbá, a K&H Chat szolgáltatás is rendelkezésre áll az online csevegéshez, 8:00 és 16:30 között.

Enna
Hogyan érhetem el a K&H ügyfélszolgálatot telefonon?
2024-10-05 20:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-05 20:47
A K&H ügyfélszolgálat a hét minden napján, 24 órában elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon, a hívást követően az automatikus menürendszer segít a megfelelő osztályhoz irányítani.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-04 11:32

Mennyi az üzembentartói szerződés ára?
Az üzembentartói szerződés ára lehet az a költség, melybe a kormányhivatali át-jegyzés kerül, de vannak további opciók is.

Tudásportál - 2024-07-26 05:22

A kártérítési ügyvéd
Előfordulhat, hogy Ön, mint biztosított, nem ért egyet a biztosítótársaság döntésével a kártérítési igényével kapcsolatban. Ilyen esetekben egy kártérítési ügyvéd hatékony segítséget nyújthat a jogai érvényesítésében.

Tudásportál - 2024-08-23 11:25

Kötelező biztosítás vadkár térítése
A Kötelező biztosítás vadkár esetén alapvetően nem térít.