Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Generali Ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

Számos elérhetőségen keresztül veheti fel a kapcsolatot a Generali ügyfélszolgálatával, legyen szó kárigény bejelentéséről, szerződésmódosításról, vagy bármilyen más kérdésről.



A Generali Ügyfélszolgálat Magyarországon

A Generali Biztosító elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára a legjobb szolgáltatást nyújtsa, beleértve a gyors és hatékony ügyfélszolgálatot is. Számos elérhetőségen keresztül veheti fel a kapcsolatot a Generali ügyfélszolgálatával, legyen szó kárigény bejelentéséről, szerződésmódosításról, vagy bármilyen más kérdésről.

Elérhetőségek:

  • Telefon: Hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig. Válasszon az élőhangos vagy az automata ügyintézés között a telefonos menürendszer elején.
    • Általános ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
    • Kárbejelentés: +36 1 452 3333
    • Assistance szolgáltatás: +36 1 452 3333

Az élőhangos ügyintézés menüpontjai: Élőhangos ügyintézés -1 gomb
1. Kárügyintézés
1.1. Új kárbejelentés
   1.1.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.1.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.1.3. Gépjárműbiztosítás
   1.1.4. Életbiztosítás
   1.1.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
1.2. Információ bejelentett károkról
   1.2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.2.3. Gépjárműbiztosítás
   1.2.4. Életbiztosítás
   1.2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
2.3. Gépjárműbiztosítás
2.4. Életbiztosítás
2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
3. Online szerződéskezelő rendszerrel kapcsolatos ügyintézés
5. Angol nyelvű kezelő kérése / English speaking operator
6. ERGO biztosítónál kötött szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

  • Weboldal: A Generali ügyfélszolgálat számos online szolgáltatást nyújt a weboldalán keresztül. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti szerződéseit, letölthet nyomtatványokat, és még sok mást. A weboldal elérhető a következő címen: https://www.generali.hu/
  • E-mail: A Generali ügyfélszolgálatot e-mailben is elérheti a generali.hu@generali.com címen.
  • Személyes ügyintézés: A Generali ügyfélszolgálatát személyesen is felkeresheti az alábbi címeken:
    • Budapesti Székház: 1055 Budapest, Váci út 33-37.
    • Országos irodahálózat: A Generalinak országszerte több irodája is van, ahol személyesen is felkeresheti az ügyfélszolgálatot. Az irodák listáját megtalálja a Generali weboldalán. https://www.generali.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolatfelvetel
  • Generali mobilalkalmazás: A Generali mobilalkalmazással számos ügyintézést elvégezhet okostelefonjáról vagy táblagépéről. Az alkalmazást ingyenesen letöltheti a Google Play Áruházból és az App Store-ból.
  • Visszahívás igénylése biztosítás kötéshez: https://www.generali.hu/Ugyfelszolgalat/Kapcsolatfelvetel

A Generali ügyfélszolgálat munkatársai készséggel állnak rendelkezésére, és igyekeznek a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldani a kérdéseit.

Fontos megjegyzések:

  • A Generali ügyfélszolgálatának munkaideje munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között, csütörtökön 8:00-20:00-ig elérhető.
  • A Generali ügyfélszolgálatával magyar nyelven veheti fel a kapcsolatot.
  • A Generali ügyfélszolgálata ingyenesen hívható a magyarországi vezetékes és mobiltelefonokról.

A Generali Biztosító bízik benne, hogy ez az ismertető hasznos volt az Ön számára. Ha bármilyen további kérdése van a Generali ügyfélszolgálatával kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: Generali Biztosító Zrt.
  • Székhely: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
  • Telefonszám: +36 1 301 7100 
  • Cégjegyzékszám: 01-10-041305
  • Adószám: 10308024-4-44
  • Csoportazonosító szám: 17780058-5-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 12001008-00100594-00100008
Kérdések

Benigna
A weboldalon keresztül milyen szolgáltatásokat érhetek el?
2025-02-03 12:21

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-02-03 13:09
A Generali weboldala számos szolgáltatást kínál az ügyfeleink számára. Itt bejelentheti kárigényét, ellenőrizheti a biztosítási szerződéseit, és letöltheti a szükséges nyomtatványokat. Ezen kívül információkat talál mindenféle biztosítási termékről és azok kezeléséről, ezért érdemes gyakran visszatérni.

Orsika
Mennyire gyors az ügyfélszolgálati válaszidő, ha telefonálok?
2025-01-23 17:30

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-23 17:45
Az ügyfélszolgálatunk célja, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítsünk Önnek. Telefonon általában azonnal kapcsolatba léphet egy ügyintézővel, de az idő függ a hívások számától. Ha csúcsidőszakban hív, előfordulhat, hogy néhány percet kell várnia, de mindent megteszünk, hogy minél hamarabb válaszoljunk.

Ilonka
Hol tudok személyesen ügyet intézni?
2025-01-15 15:50

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-15 15:53
Személyesen ügyet intézhet a Budapesti Székházban, valamint országszerte más irodáinkban is. A pontos címeket és nyitva tartásokat megtalálja a Generali weboldalán. Ha szeretné elkerülni a sorban állást, érdemes előre tájékozódni az elérhetőségekről és időpontot foglalni, ha lehetséges.

Mónika
Hogy tudom bejelenteni, ha kárt szenvedtem?
2025-01-10 06:28

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-10 06:48
Kárbejelentést a Generali ügyfélszolgálat telefonos menürendszerén keresztül tud bejelenteni, ahol az automatikus és élőhangos lehetőségek közül választhat. A weboldalunkon keresztül is egyszerűen bejelentheti kárát, ahol további tájékoztatást is talál a folyamatról. Ne feledje, hogy a szükséges dokumentumokat készítse elő a gyors ügyintézés érdekében.

Jázmin
Milyen lehetőségeim vannak, ha kérdésem merül fel a biztosításommal kapcsolatban?
2025-01-03 18:19

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2025-01-03 18:37
A Generali ügyfélszolgálatán többféle elérhetőségen keresztül tehet fel kérdéseket. Hívhatja a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol élőhangos ügyintézés vagy automata menürendszer közül választhat. Emellett emailben is kapcsolatba léphet velünk a megadott címen. Az online ügyintézés is kényelmes lehetőség, ahol gyorsan elérheti az információkat.

Loretta
Mikor van a Generali ügyfélszolgálat nyitva, ha személyesen szeretnék menni?
2024-12-27 09:17

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-12-27 10:08
A Generali ügyfélszolgálat munkaideje munkanapokon 8:00-tól 18:00-ig tart, de csütörtökön 20:00-ig elérhetőek vagyunk. Személyesen látogathatja ügyfélszolgálatunkat a budapesti főhadiszállásunkon, illetve a vidéki irodáinkban is. Javaslom, hogy előre ellenőrizze az irodák nyitvatartási idejét a weboldalunkon, hogy ne érje meglepetés. Munkatársaink örömmel segítenek Önnek bármilyen kérdésben, amivel keres meg minket.

Lídia
Hogyan tudom gyorsan bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-11-09 14:26

VÁLASZ

BIZTOSITASVELEMENY.HU
2024-11-09 14:44
A Generali ügyfélszolgálatán a kárigény bejelentése gyorsan és egyszerűen lehetséges. Önnek lehetősége van telefonálni a kárbejelentéshez, ahol az automata rendszer vagy a munkatársunk segít Önnek. A telefonszámunk, amelyet hívhat, +36 1 452 3333. Ha inkább online intézné, akkor a weboldalunkon keresztül is bejelentheti a kárigényt, ahol részletes útmutatót talál erről. Fontos, hogy minden szükséges információt előkészítve hívjon minket, így gyorsabban tudjuk kezelni az ügyét.

Lia
Hogyan tudom letölteni az applikációt, ha szeretnék mobilról intézni?
2024-10-19 07:54

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 08:30
A Generali mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az App Store-ból. Ezzel az applikációval sok hasznos ügyintézést végezhet el könnyedén, lehetőségei szerint telefonjáról vagy táblagépéről.

Noélia
Van lehetőségem angol nyelvű ügyintézésre is?
2024-09-26 10:23

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-09-26 11:14
Igen, ha angol nyelvű ügyintézőt szeretne, a Generali ügyfélszolgálatán ezt is kérheti. A rendszerünk lehetővé teszi, hogy angol nyelven beszélgessen, így ha a nyelvi kérdések miatt van szüksége segítségre, bátran jelezze.

Éva
Miként kaphatok információt a már bejelentett károkról?
2024-08-28 10:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-08-28 11:07
Az információk beszerzéséhez hívja a Generali ügyfélszolgálatát, ahol élőhangos ügyintézés keretében, a megfelelő menüpontok kiválasztásával könnyen informálódhat a bejelentett károk státuszáról.

Nefelejcs
Miért éri meg online intézni a dolgokat a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-07-11 15:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-07-11 15:41
Az online ügyintézés lehetővé teszi, hogy bármikor, sorban állás nélkül végezze el a kárbejelentését, ellenőrizze a szerződéseit vagy letöltsön szükséges nyomtatványokat. Ez igen kényelmes, és támogathatja a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.

Mónika
Hol tudok személyesen ügyet intézni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-06-24 20:29

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-06-24 21:17
A Generali ügyfélszolgálatához Budapesten a Váci út 33-37. szám alatt található székházunkban tud eljönni, de országszerte több irodánk is van. A legközelebbi iroda címét egyszerűen megtalálja a Generali weboldalán.

Teréza
Hány órakor tudom elérni a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-05-08 01:38

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-05-08 01:53
A Generali ügyfélszolgálata hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-tól 18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-tól 20:00-ig érhető el. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb kérdésével, kárbejelentésével vagy egyéb ügyintézéssel a hétköznapokban könnyen kapcsolatba léphet velünk.

Mariann
Milyen módon érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát, ha kérdésem van a biztosításomról?
2024-04-07 07:07

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-04-07 07:21
A Generali ügyfélszolgálatát többfélén is elérheti. Telefonon hétfőtől péntekig elérheti őket, hétfő, kedd, szerda és péntek 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között. Az általános ügyfélszolgálati telefonszám +36 1 452 3333. Ha inkább e-mailt szeretne írni, akkor a generali.hu@generali.com címen is elérheti őket. Emellett a Generali mobilalkalmazása is hasznos, amellyel gyorsan intézhet ügyeket az okostelefonjáról. Mindezek mellett, ha személyesen szeretne ügyintézni, több irodájuk is van országszerte.

Ildikó
Hogyan tudok online ügyintézést végezni a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-03-27 07:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-03-27 08:40
A Generali ügyfélszolgálata lehetőséget biztosít online ügyintézésre a hivatalos weboldalán. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti a biztosításait, valamint letölthet különböző nyomtatványokat. A weboldal nagyon felhasználóbarát, és a legtöbb ügyintézést könnyen elérheti a https://www.generali.hu/ címen. Emellett a Generali mobilalkalmazás letöltésével is intézheti a dolgainát, amely szintén rendelkezik több hasznos funkcióval. Bármilyen kérdése merül fel, nyugodtan írjon nekünk az e-mail címünkre is, hiszen szívesen segítünk!

Mercédesz
Hogyan tudom bejelenteni a kárigényemet a Generali ügyfélszolgálatán?
2024-02-04 05:35

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-02-04 05:43
A kárigény bejelentésére több lehetőség is van a Generali ügyfélszolgálatán. Először is, telefonon keresztül a +36 1 452 3333-as számot hívhatja, ahol az élőhangos ügyintézés menüpontjaiban kiválaszthatja a kárbejelentést. Emellett a Generali weboldalán is bejelentheti kárigényét, ahol online űrlapot talál, amit ki tud tölteni. Ha szeretné, személyesen is felkeresheti a legközelebbi Generali irodát, ahol ügyintézőink készséggel segítenek Önnek. Ne feledje, hogy az ügyfélszolgálat munkaidőben elérhető, tehát érdemes ezt figyelembe venni a bejelentéskor!

Nikoletta
Miként léphetek kapcsolatba a Generali Ügyfélszolgálattal, ha kérdésem van a biztosításommal kapcsolatban?
2024-01-28 21:20

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-01-28 22:13
A Generali Ügyfélszolgálat elérhetőségei széles skálán mozognak, így könnyen kapcsolatba léphet velük. Telefonon keresztül hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja őket a +36 1 452 3333 számon. E-mailben is elérheti őket a generali.hu@generali.com címen. Emellett van lehetősége online is kárigényt bejelenteni vagy szerződését kezelni a Generali weboldalán, ami a https://www.generali.hu/ címen található. A személyes ügyintézésre is van lehetőség, hiszen országszerte több irodájuk van, amelyek listáját szintén a weboldalon találja.

További cikkek
Tudásportál - 2024-08-18 11:29

Lakásbiztosítás utasbiztosítás kiegészítő biztosítással
Az utasbiztosítás kulcsfontosságú eleme a gondtalan utazásnak, de nem feltétlenül szükséges önálló szerződést kötni. Bizonyos lakásbiztosítások kiegészítő szolgáltatásként utasbiztosítást is tartalmaznak, de fontos tisztában lenni a korlátokkal és a teljes körű utasbiztosítás előnyeivel.

Tudásportál - 2024-07-08 16:18

A kötelező biztosítás váltás
A kötelező biztosítás váltás alatt azt az eljárást értjük, amikor a gépjármű tulajdonosai vagy üzemeltetői az egyik kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (KGFB) biztosító társaságtól egy másikhoz váltanak.

Tudásportál - 2024-07-17 12:11

Kötelező biztosítás rendszám változás esetén
Amennyiben a jármű rendszáma megváltozik, fontos, hogy ezt mielőbb jelentsük be a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (KGFB) kezelő biztosítónak.