Biztosítások összehasonlítása:
Biztosítások összehasonlítása:
KÖTELEZŐ biztosítások
CASCO biztosítások
LAKÁS biztosítások
UTAS biztosítások
BALESET biztosítások
Tudásportál kiválasztott ikon
Tudásportál kategória váltás

NORMÁL VERZIÓ

Tudásportál gyerekeknek kategória váltás

GYEREKEKNEK ÍRT VERZIÓ

Tudásportál egyszerűen kategória váltás

KÖZÉRTHETŐBB VERZIÓ

A cikk normál verziója
Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte

Generali Ügyfélszolgálat

Tetszik a cikkTetszik a cikk Tetszik
Eddig 0 személykedvelte
Megosztás linkedinen
Megosztás facebookon
Küldés emailben
Kimásolás

biztositasi_piac

Számos elérhetőségen keresztül veheti fel a kapcsolatot a Generali ügyfélszolgálatával, legyen szó kárigény bejelentéséről, szerződésmódosításról, vagy bármilyen más kérdésről.



A Generali Ügyfélszolgálat Magyarországon

A Generali Biztosító elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára a legjobb szolgáltatást nyújtsa, beleértve a gyors és hatékony ügyfélszolgálatot is. Számos elérhetőségen keresztül veheti fel a kapcsolatot a Generali ügyfélszolgálatával, legyen szó kárigény bejelentéséről, szerződésmódosításról, vagy bármilyen más kérdésről.

Elérhetőségek:

  • Telefon: Hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig. Válasszon az élőhangos vagy az automata ügyintézés között a telefonos menürendszer elején.
    • Általános ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
    • Kárbejelentés: +36 1 452 3333
    • Assistance szolgáltatás: +36 1 452 3333

Az élőhangos ügyintézés menüpontjai: Élőhangos ügyintézés -1 gomb
1. Kárügyintézés
1.1. Új kárbejelentés
   1.1.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.1.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.1.3. Gépjárműbiztosítás
   1.1.4. Életbiztosítás
   1.1.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
1.2. Információ bejelentett károkról
   1.2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.2.3. Gépjárműbiztosítás
   1.2.4. Életbiztosítás
   1.2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
2.3. Gépjárműbiztosítás
2.4. Életbiztosítás
2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék
3. Online szerződéskezelő rendszerrel kapcsolatos ügyintézés
5. Angol nyelvű kezelő kérése / English speaking operator
6. ERGO biztosítónál kötött szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

  • Weboldal: A Generali ügyfélszolgálat számos online szolgáltatást nyújt a weboldalán keresztül. Itt bejelenthet kárigényt, ellenőrizheti szerződéseit, letölthet nyomtatványokat, és még sok mást. A weboldal elérhető a következő címen: https://www.generali.hu/
  • E-mail: A Generali ügyfélszolgálatot e-mailben is elérheti a generali.hu@generali.com címen.
  • Személyes ügyintézés: A Generali ügyfélszolgálatát személyesen is felkeresheti az alábbi címeken:
    • Budapesti Székház: 1055 Budapest, Váci út 33-37.
    • Országos irodahálózat: A Generalinak országszerte több irodája is van, ahol személyesen is felkeresheti az ügyfélszolgálatot. Az irodák listáját megtalálja a Generali weboldalán. https://www.generali.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolatfelvetel
  • Generali mobilalkalmazás: A Generali mobilalkalmazással számos ügyintézést elvégezhet okostelefonjáról vagy táblagépéről. Az alkalmazást ingyenesen letöltheti a Google Play Áruházból és az App Store-ból.
  • Visszahívás igénylése biztosítás kötéshez: https://www.generali.hu/Ugyfelszolgalat/Kapcsolatfelvetel

A Generali ügyfélszolgálat munkatársai készséggel állnak rendelkezésére, és igyekeznek a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldani a kérdéseit.

Fontos megjegyzések:

  • A Generali ügyfélszolgálatának munkaideje munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között, csütörtökön 8:00-20:00-ig elérhető.
  • A Generali ügyfélszolgálatával magyar nyelven veheti fel a kapcsolatot.
  • A Generali ügyfélszolgálata ingyenesen hívható a magyarországi vezetékes és mobiltelefonokról.

A Generali Biztosító bízik benne, hogy ez az ismertető hasznos volt az Ön számára. Ha bármilyen további kérdése van a Generali ügyfélszolgálatával kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Közérdekű adatok: 

  • Cégnév: Generali Biztosító Zrt.
  • Székhely: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
  • Telefonszám: +36 1 301 7100 
  • Cégjegyzékszám: 01-10-041305
  • Adószám: 10308024-4-44
  • Csoportazonosító szám: 17780058-5-44
  • Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
  • Számlaszám: 12001008-00100594-00100008
Kérdések

Felicita
Hogyan érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát telefonon?
2024-10-21 21:43

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-21 21:43
A Generali ügyfélszolgálat telefonon hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között érhető el. Az általános ügyfélszolgálati szám +36 1 452 3333, amelyen keresztül kárbejelentést is tehet. A telefonos menürendszerben választhat az élőhangos ügyintézés és az automata ügyintézés között. Fontos megjegyezni, hogy a Generali ügyfélszolgálata ingyenesen hívható a magyarországi vezetékes és mobiltelefonokról.

Katalin
Hogyan érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-10-19 19:12

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-19 19:12
A Generali ügyfélszolgálatát több módon is elérheti. Telefonszámon keresztül hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között lehet hívni a +36 1 452 3333-as számon. E-mailben a generali.hu@generali.com címen is kapcsolatba léphet velük. Emellett látogathatja a weboldalukat, ahol online bejelentéseket tehet és információt kérhet. Személyesen is látogathatja a budapesti székházat vagy az országszerte elérhető irodákat is.

Milda
Milyen lehetőségeim vannak a Generali ügyfélszolgálat elérésére?
2024-10-16 20:08

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-16 20:08
A Generali ügyfélszolgálat elérése többféle módon lehetséges. Telefonon hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között lehet hívni. Az ügyfélszolgálat elérhetőségének egyik száma a +36 1 452 3333, amely kárbejelentésre és általános ügyintézésre is használható. E-mailen keresztül a generali.hu@generali.com címre is írhat, sőt, akár személyesen is felkeresheti a budapesti központi irodát vagy a különböző országos irodákat. Továbbá, az ügyintézést a Generali mobilalkalmazásán keresztül is elvégezheti okostelefonján.

Melizand
Hogyan érhetem el a Generali ügyfélszolgálatot?
2024-10-13 14:56

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-13 14:56
A Generali ügyfélszolgálatot többféle módon elérheti. Telefonon hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között elérhető a +36 1 452 3333-as számon. Emellett online is kapcsolatba léphet a biztosítóval a weboldalukon, ahol kárigényt jelenthet be, és ellenőrizheti a szerződéseit. E-mailben a generali.hu@generali.com címen is érdeklődhet. Személyesen a budapesti székhelyen vagy országszerte található irodáikban is felkeresheti őket.

Tétisz
Milyen módokon lehet elérni a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-10-13 14:30

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-13 14:30
A Generali ügyfélszolgálatát többféle módon elérheti. Telefonon hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja a +36 1 452 3333 számot. E-mailen is kapcsolatba léphet, az e-mail cím: generali.hu@generali.com. Online kárbejelentést és szerződéskezelést is végezhet a Generali weboldalán, ahol különböző nyomtatványokat is letölthet. Továbbá, személyesen is felkeresheti a Generali irodáit, melyek országszerte elérhetők.

Adelaida
Miként érhetem el a Generali ügyfélszolgálatát?
2024-10-10 17:24

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-10 17:24
A Generali ügyfélszolgálata számos módon elérhető. Telefonszámon hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között hívhatja a +36 1 452 3333-as számot. Emellett e-mailben is kapcsolatba léphet a generali.hu@generali.com címen. Ha személyesen szeretné felkeresni őket, Budapesten több irodájuk is van, valamint országszerte további helyszínek találhatóak, amelyeket a Generali weboldalán talál. Ügyfélszolgálatuk online is elérhető, ahol bejelentheti kárigényét vagy ellenőrizheti a szerződéseit.

Borbála
Hogyan érhetjük el a Generali ügyfélszolgálatát Magyarországon?
2024-10-07 14:27

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-07 14:27
A Generali ügyfélszolgálata többféle módon elérhető, attól függően, hogy telefonon, e-mailben vagy személyesen szeretnénk kapcsolatba lépni velük. Telefonon a +36 1 452 3333 számot hívhatjuk, amely hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-18:00 között, csütörtökön pedig 8:00-20:00 között érhető el. E-mailben a generali.hu@generali.com címen kérhetjük segítségüket. Továbbá, az ügyfélszolgálatot személyesen is felkereshetjük Budapesten és országszerte elérhető irodáikban. Emellett online kárigény bejelentésére és szerződéskezelésre is van lehetőség a Generali weboldalán.

Viktória
Hol érhetjük el a Generali ügyfélszolgálatot telefonon?
2024-10-05 20:47

VÁLASZ

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY
2024-10-05 20:47
A Generali ügyfélszolgálat elérhető telefonon a +36 1 452 3333 számon, hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön pedig 8:00-20:00-ig.

További cikkek
Tudásportál - 2024-07-15 15:48

Kötelező biztosítás bónusz elévülése
A bonus-malus elévülését a bonus-malus rendelet szabályozza.

Tudásportál - 2024-09-10 15:34

A KGFB kártérítésének megállapítása
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) célja, hogy a közúti közlekedésben okozott károkat megtérítse. Ha Ön kárt okoz egy másik járművel vagy személyekkel, a biztosító állja a kártérítési összeget, egy összetett eljárás folyamán.

Tudásportál - 2024-07-18 05:55

A kötelező biztosítás szüneteltetése
Magyarországon a kötelező biztosítás szüneteltetése lehetséges, de csak bizonyos körülmények között, és a jármű forgalomból történő ideiglenes kivonásával együtt érvényesíthető.